2,5 CRDI AUTOMATIK
2,5 CRDI AUTOMATIK
zdravím všechny sorentaky,tak jsem si vyhlédl sorento 2,5 CRDI AUTOMATIK r.v. 2007,
je to krasavec s plnou výbavou včetně kůže ,ale známej mě od něj odrazuje že po 100000km jim odcházejí motory a ten automat taky prej nic moc (známej má autoservis) tak bych se vás chtěl zeptat kdo už má tolik najeto jestli je to pravda ,díky za odpovědi
je to krasavec s plnou výbavou včetně kůže ,ale známej mě od něj odrazuje že po 100000km jim odcházejí motory a ten automat taky prej nic moc (známej má autoservis) tak bych se vás chtěl zeptat kdo už má tolik najeto jestli je to pravda ,díky za odpovědi
- Reklama
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
před koupí svého sorenta jsem měl stejný sen, jako máš ty. Tenkrát mi ale neuměl nikdo poradit Chtěl sem sorento 2,5 v automatu. Pak sem se v něm svezl.....na auto je motor slabej....bylo to líný a vůbec sem z toho neměl dobrý pocit. Zkusil sem sorento V6 3,5i v automatu....a bylo jasno......pořídil sem a maximální spokojenost. Slyšel sem od majitelů těchto motorů (2.5 crdi), že jsou také dost háklivé na kvalitu nafty (výměna vstřiku nic levného )
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Pokud je to již FL Sorento tak má 125 Kw a 392 Nm a to je velice dobrá varianta, ale velice záleží jak se k němu předchozí majitel choval. Já když čtu jak rychle jezdí se Sorentama v Německu tak se nedivím že jsou řeči o tom že motory vydrží málo. Je to Off road a tak se s ním nedají trhat rychlostní rekordy. Při slušném zacházení vydrží stejně jak jiné motory. Já osobně mám manuál a jsem velice spokojený se zátahem v nízkejch otáčkách a při 100 km to točí jen 2000 ot.
Pokud je to dovoz a má závěs tak to opatrně, protože tam je používají na tahání vleků, hlavně automaty a tak může být dost utahaný. A jště jeden postřeh mám z Německého fora. Pokud se objeví zásadnější problémy tak se ihned nabízejí k prodeji, protože mimo záruku je většinou oprava dražší než zůstatková cena auta. Kdo je se Sorentem spokojený tak si ho většinou nechává, protože od jiného výrobce se stejnýma parametrama je auto velice drahý.
Pokud je to dovoz a má závěs tak to opatrně, protože tam je používají na tahání vleků, hlavně automaty a tak může být dost utahaný. A jště jeden postřeh mám z Německého fora. Pokud se objeví zásadnější problémy tak se ihned nabízejí k prodeji, protože mimo záruku je většinou oprava dražší než zůstatková cena auta. Kdo je se Sorentem spokojený tak si ho většinou nechává, protože od jiného výrobce se stejnýma parametrama je auto velice drahý.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
je to verze FL 125kw a je to dovoz belgie,mám obavy aby to s tim vlekem ti belgičani nestrhali protože se mě zdá že to prodávají dost brzo
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
No v Belgii s tím mohli tahat koně nebo lodě,ale to je jen doměnka. Určitě se vyplatí velice důsledná kontrola, protože na Sorentu může být více problémů než u klasického osobáku. Pokud to má servisku tak by zkusil podle Vin požádat u Kie zda můžou zjistit co se kdy a u kterého servisu opravovalo. Já takhle k mojemu autu dostal vytištěný rodný list a tam mám napasáno datum výroby, datum nalodění, a pak prvního předání k prodeji v Evropě. Taky tam mám do posledního detailu rozepasanou specifikaci auta. Vyhoda je že jsem první majitel a tak to mám pro kontrolu, ale u ojetého by se dalo asi zjistit více. Takhle například zjistil jeden Němec co koupil nové Sorento že v 50 km byl měněný motor a on při koupi měl na tachu 70 km a prodejce mu nic o výměně neřekl. Protože při výměně udělali chybu tak se to taklhe dozvěděl a je z toho na mrtvici.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
ta lod´ by odpovídala asi víc,protože koně by asi netahaly s plnou výbavou a s dvd,ještě pojedu příští týden na autosalon do Brna a potom uvidím
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Jak jiz bylo receno, nejvic zalezi na tom, jak se k nemu predchozi majitel choval. Ta 2.5nafta po FL ma uz myslim dostacujici vykon na uspokojeni vetsiny zajemcu, takze z teto stranky bych se toho nebal. Ja mam jeste 103 kW coz je bohuzel nic moc, ale take se to da. Nalitano mam uz pres 130 tis a zatim je vsecko v motoru v poradku, takze doufam, ze to tak zustane. Kazdopadne tu Belgii bych spis videl na ty lode .
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Muj dotaz na automat je jestli to motoru nejak nevadi, kdyz napriklad na semaforech stojim na brzde, ale nevyradim.
Motor je v podstate porad v chodu, protoze se auto hned po odbrzdeni samo rozjizdi, u automatu normalni, ale nejsem si jista s tim vyrazovanim.Ma to na motor nejaky spatny vliv?
Motor je v podstate porad v chodu, protoze se auto hned po odbrzdeni samo rozjizdi, u automatu normalni, ale nejsem si jista s tim vyrazovanim.Ma to na motor nejaky spatny vliv?
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Tak já osobně vyřazuji, pokud vím, že budu čekat delší dobu a nebo když přijíždím ke křižovatce a blikne mi tam oranžová, tak vyřazuji už za jízdy.Czecha píše:Muj dotaz na automat je jestli to motoru nejak nevadi, kdyz napriklad na semaforech stojim na brzde, ale nevyradim.
Motor je v podstate porad v chodu, protoze se auto hned po odbrzdeni samo rozjizdi, u automatu normalni, ale nejsem si jista s tim vyrazovanim.Ma to na motor nejaky spatny vliv?
Taky by mne ale zajímal na to nějaký odborný názor.
Bostra
Kia Sorento EX 2,5 CRDI AUTOMAT r.v.2007
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned led 25, 2009 3:18 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Ahoj, ja tiez hodin do "N" ked viem ze tam pockam dlhsie, napr ak prave skocila cervena a pod. Nemalo by to skodit motoru ak budes mat stale "D" ale skor spojke. Ale neviem ako je navrhnuta a ze kolko znesie .
"Už" čerstvý majitel vozidla Kia Sorento 2.5 CRDI VGT 16V A/T EX, strieborná metalíza.
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Tady je docela dobré povídání o aut. převodovce.
http://www.offroad.cz/modules.php?name= ... le&sid=347
http://www.offroad.cz/modules.php?name= ... le&sid=347
Sorento 3,5 V6+LPG
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
To:PEZPEZ píše:Tady je docela dobré povídání o aut. převodovce.
http://www.offroad.cz/modules.php?name= ... le&sid=347
Díky moc za tenhle odkaz !!!
Myslím, že by si to měl každý přečíst kdo má auto s automatem a moc (jako já) o tom neví. Hodně jsem se přitom přiučil.
Ještě jednou DÍK.
Bostra
Kia Sorento EX 2,5 CRDI AUTOMAT r.v.2007
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Jo,tak to je slusnej clanek.Doslova mne z neho prechazi zrak a stale nic moc nechapu.
Olej v prevodovce mi nemerili za chodu motoru a bylo mi sdeleno, ze kdyz to nikde nekape, tak se to vymenovat nedoporucuje.
Kdyz jsem se specialne ptala na funkci knofliku O/D na pace, protoze z manulu jsem to taktez nepochopila, tak mi bylo sdeleno,ze se zapina napriklad pri rozjezdu s karavanem, aby se nepretacel motor a spojka prerazovala pozdeji.Na knoflik jsem tedy v duchu zapomela,protoze nic netaham.Ted ale zase nevim, protoze se mi zda, ze v tom clanku ma byt vlastne ten knoflik po meste zapnuty.Muzete mi to prosim nekdo jeste polopaticky vysvetlit?
To jeste nemluvim o nejakem 1,2 3, a pretahovani a dorazeni, jak je v clanku uvedeno.
Spis by jsem tedy potrebovala vysvetleni v praxi, protoze nejsem teoretik,ale praktik.Nejvetsi sranda je, ze si kazdy mysli, ze automat je pro zensky a ono je to jeste vetsi veda nez manual.
Az se to naucim, tak si zalozim skolu na kurs jizdy s automatem, protoze to asi nebude slavne po cele evrope.Kdo se ke mne prida?
Olej v prevodovce mi nemerili za chodu motoru a bylo mi sdeleno, ze kdyz to nikde nekape, tak se to vymenovat nedoporucuje.
Kdyz jsem se specialne ptala na funkci knofliku O/D na pace, protoze z manulu jsem to taktez nepochopila, tak mi bylo sdeleno,ze se zapina napriklad pri rozjezdu s karavanem, aby se nepretacel motor a spojka prerazovala pozdeji.Na knoflik jsem tedy v duchu zapomela,protoze nic netaham.Ted ale zase nevim, protoze se mi zda, ze v tom clanku ma byt vlastne ten knoflik po meste zapnuty.Muzete mi to prosim nekdo jeste polopaticky vysvetlit?
To jeste nemluvim o nejakem 1,2 3, a pretahovani a dorazeni, jak je v clanku uvedeno.
Spis by jsem tedy potrebovala vysvetleni v praxi, protoze nejsem teoretik,ale praktik.Nejvetsi sranda je, ze si kazdy mysli, ze automat je pro zensky a ono je to jeste vetsi veda nez manual.
Az se to naucim, tak si zalozim skolu na kurs jizdy s automatem, protoze to asi nebude slavne po cele evrope.Kdo se ke mne prida?
Naposledy upravil(a) Czecha dne úte lis 10, 2009 8:57 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
No po precteni clanku zacinam bejt docela rad za tech 5 manualnich stupnu . Kazdopadne do precteni clanku jsem take zil v domeni, ze dopredu tam prdnu D dozadu R a o nic vic se nestaram. Jak je videt asi to ma sve pro a proti a je treba se s tim take naucit zachazet.
S tim O/D jsem to pochopil tak, ze prave se nedoporucuje jej pouzivat kdyz neco tahas, popojizdis po meste, a nebo jezdis na klasickejch okrskach kratky useky, ale treba na dlouhou jizdu po dalnici je nejlepsi jej zase zapnout.
Ale jinak se do toho michat nebudu, protoze jak jsem rikal automat nemam, takze nemohu soudit.
S tim O/D jsem to pochopil tak, ze prave se nedoporucuje jej pouzivat kdyz neco tahas, popojizdis po meste, a nebo jezdis na klasickejch okrskach kratky useky, ale treba na dlouhou jizdu po dalnici je nejlepsi jej zase zapnout.
Ale jinak se do toho michat nebudu, protoze jak jsem rikal automat nemam, takze nemohu soudit.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Takze, po meste mam jezdit s vypnutym overdrive (OD).
Vypnute OD je kdyz se zapne a konstantne sviti kontrolka v palubce.
OD zapnu az nekde pri rychlosti 100 km/h.
OD vypnu az snizim rychlost a auto preradi na 3. rychl.stupen. ( To nepoznam, protoze malokdy citim,ze auto vubec preradilo.)
Nechapu, proc ta kontrolka ma svitit, kdyz je OD vypnute.Podle me by to melo byt obracene.
Uprimne receno jsem doted jezdila plyn-brzda-plyn bez nejakeho razeni.Proste jsem pouzila zenskou logiku a rekla si,ze kdyz je to automat, tak snad uz nic vic nemusim delat,ze?Az jednoho dne do me zacal partner rejpat (asi zavidel to nic nedelani), ze bych mela na semaforech asi vyrazovat a ze znamej s automatem tamdleto a todleto, tak proto jsem se do toho ted vic ponorila.
Jeste jeden dotaz; Co jsou lamelove spojky a kde se nachazeji?
Vypnute OD je kdyz se zapne a konstantne sviti kontrolka v palubce.
OD zapnu az nekde pri rychlosti 100 km/h.
OD vypnu az snizim rychlost a auto preradi na 3. rychl.stupen. ( To nepoznam, protoze malokdy citim,ze auto vubec preradilo.)
Nechapu, proc ta kontrolka ma svitit, kdyz je OD vypnute.Podle me by to melo byt obracene.
Uprimne receno jsem doted jezdila plyn-brzda-plyn bez nejakeho razeni.Proste jsem pouzila zenskou logiku a rekla si,ze kdyz je to automat, tak snad uz nic vic nemusim delat,ze?Az jednoho dne do me zacal partner rejpat (asi zavidel to nic nedelani), ze bych mela na semaforech asi vyrazovat a ze znamej s automatem tamdleto a todleto, tak proto jsem se do toho ted vic ponorila.
Jeste jeden dotaz; Co jsou lamelove spojky a kde se nachazeji?