Vyladily jsme motor 2.0CRDI EDC16- zmerily jsme i powerbox
Vyladily jsme motor 2.0CRDI EDC16- zmerily jsme i powerbox
Dostal se mi pod ruku pan co si nechal za cenu 11000,- instalovat do sveho vozu original KIA powerbox a prijel si k nam na valcovou zkusebnu zmerit narust vykonu a krouticiho momentu..
Na temer vonavem a novem pro_ceedu osazenym motorem 2.0CRDI udavany vykon vyrobce 140 koni jsme s odpojenym boxem nabrzdily seriovej vykon 144koni coz je o 4kone vic nez udava vyrobce a se zapojenym boxem 155koni tzn za cenu 11000,- dostal pan 12koni za cenu neumerneho zatizeni pro CR cerpadlo (powebox je zapojen na cidle tlaku railu a oblbuje jeho signal pro ecu a ja zveda neumerne tlak paliva v railu).. graf z mereni zde http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... _SERIE.pdf
Dohodli jsme se s majitelem vozu ze upravime program v ecu(chiptuningem) a pan powerbox kterej mel zapujcenej ze salonu vrati..
Mame velke zkusenosti s upravami motoru TDI koncernu VAG ale diky dobre orientaci v programech rid. jednotek Bosch se podarilo motor peclive odladit a k nasemu obdivu vykazuje paradni a ukazkove parametry temer 400Nm a 175koni aniz by to melo vliv na zvysenou kourivost, narust spotreby a jine zatizeni komponentu motoru, zatim je vuz po uprave provozovan temer pul roku bez zasadnejsich negativnich projevu.
Tato uprava i s merenim a protokolem z valcove zkusebny stala 9100,- a narust je 31koni oproti powerboxu za cenu 11000,- a 12koni je ten rozdil znatelnej a i majitel konecne citil zmenu ve vykonu ..
Graf porovani serie a uprava rid.jednotky motoru(chiptuning) zde http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... 0crdi1.pdf
P.S. doufam, ze tohle tema bude nekoho zajimat a muzu se podelit o sve zkusenosti..
Na temer vonavem a novem pro_ceedu osazenym motorem 2.0CRDI udavany vykon vyrobce 140 koni jsme s odpojenym boxem nabrzdily seriovej vykon 144koni coz je o 4kone vic nez udava vyrobce a se zapojenym boxem 155koni tzn za cenu 11000,- dostal pan 12koni za cenu neumerneho zatizeni pro CR cerpadlo (powebox je zapojen na cidle tlaku railu a oblbuje jeho signal pro ecu a ja zveda neumerne tlak paliva v railu).. graf z mereni zde http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... _SERIE.pdf
Dohodli jsme se s majitelem vozu ze upravime program v ecu(chiptuningem) a pan powerbox kterej mel zapujcenej ze salonu vrati..
Mame velke zkusenosti s upravami motoru TDI koncernu VAG ale diky dobre orientaci v programech rid. jednotek Bosch se podarilo motor peclive odladit a k nasemu obdivu vykazuje paradni a ukazkove parametry temer 400Nm a 175koni aniz by to melo vliv na zvysenou kourivost, narust spotreby a jine zatizeni komponentu motoru, zatim je vuz po uprave provozovan temer pul roku bez zasadnejsich negativnich projevu.
Tato uprava i s merenim a protokolem z valcove zkusebny stala 9100,- a narust je 31koni oproti powerboxu za cenu 11000,- a 12koni je ten rozdil znatelnej a i majitel konecne citil zmenu ve vykonu ..
Graf porovani serie a uprava rid.jednotky motoru(chiptuning) zde http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... 0crdi1.pdf
P.S. doufam, ze tohle tema bude nekoho zajimat a muzu se podelit o sve zkusenosti..
Sofwerove upravy, mereni vykonu na valcove zkusebne, specilani lazeni v rezimu online
http://www.TDIFUN.cz
http://www.TDIFUN.cz
- Reklama
Re: Vyladily jsme motor 2.0CRDI EDC16- zmerily jsme i powerbox
Ladili ste už aj 2,5 CRDI 140 hp v sorente?
Re: Vyladily jsme motor 2.0CRDI EDC16- zmerily jsme i powerbox
Sorento
2.5l CRDi
Bosch
EDC 15C2
Sorento
2.5l CRDi
Bosch
EDC 16C39
Sorento
2.5l CRDi
Bosch
EDC 17
FlasherTyto motory a rizeni podporuje muj programovaci flasher... A tim padem lze upravit i 2,5CRDI. Pozor disponuji jen jednoosou valcovou zkusebnou.. Podpora KIA servis zde u nas dohodnuta...
2.5l CRDi
Bosch
EDC 15C2
Sorento
2.5l CRDi
Bosch
EDC 16C39
Sorento
2.5l CRDi
Bosch
EDC 17
FlasherTyto motory a rizeni podporuje muj programovaci flasher... A tim padem lze upravit i 2,5CRDI. Pozor disponuji jen jednoosou valcovou zkusebnou.. Podpora KIA servis zde u nas dohodnuta...
Sofwerove upravy, mereni vykonu na valcove zkusebne, specilani lazeni v rezimu online
http://www.TDIFUN.cz
http://www.TDIFUN.cz
Re: Vyladily jsme motor 2.0CRDI EDC16- zmerily jsme i powerbox
mám EDC 15, koľko je optimálny výkon po flashovaní?
Re: Vyladily jsme motor 2.0CRDI EDC16- zmerily jsme i powerbox
160-170koni taky pujde.Kdyz tak muzem resit po SZ.. Uz zjistuji v Kia servis jak to je s pohodem kol atd. aby jsem to mohli i nabrzdit..
Sofwerove upravy, mereni vykonu na valcove zkusebne, specilani lazeni v rezimu online
http://www.TDIFUN.cz
http://www.TDIFUN.cz
Re: Vyladily jsme motor 2.0CRDI EDC16- zmerily jsme i powerbox
mám preflashovanú mapu a odbrzdených 165 hp na dvojnápravovej brzde, je ten 2,5 motor koncepčne starší že z neho ide menej dostať ako z 2.0 crdi?
Re: Vyladily jsme motor 2.0CRDI EDC16- zmerily jsme i powerbox
Jiste.. Vase auto pracuje s maximalnim vstrikovanym tlakem 1350 baru, kdezto 2.0CRDI ma 1600, take plnici tlak turba tzn. jine starsi turbo atd..
Sofwerove upravy, mereni vykonu na valcove zkusebne, specilani lazeni v rezimu online
http://www.TDIFUN.cz
http://www.TDIFUN.cz
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: stř úno 18, 2009 1:41 pm
Re: Vyladily jsme motor 2.0CRDI EDC16- zmerily jsme i powerbox
Dobrý den,
sice OT, ale nedá mi to. Mě nabízí na Cee'd 5D r.v. 2010 originál KIA nějaký powerbox za cca 8000 Kč s tím, že výkon po úpravě 94 kW a 300 Nm. Jde o Kiou schválený a záruku neovlivňující powerbox.
Je toto, mám to od prodejce, informace, která je reálná?
Popř. umíte vy provést chip bez ztráty záruky?
Děkuji.
sice OT, ale nedá mi to. Mě nabízí na Cee'd 5D r.v. 2010 originál KIA nějaký powerbox za cca 8000 Kč s tím, že výkon po úpravě 94 kW a 300 Nm. Jde o Kiou schválený a záruku neovlivňující powerbox.
Je toto, mám to od prodejce, informace, která je reálná?
Popř. umíte vy provést chip bez ztráty záruky?
Děkuji.
Re: Vyladily jsme motor 2.0CRDI EDC16- zmerily jsme i powerbox
Nevidim v to problem...
Sofwerove upravy, mereni vykonu na valcove zkusebne, specilani lazeni v rezimu online
http://www.TDIFUN.cz
http://www.TDIFUN.cz
Re: Vyladily jsme motor 2.0CRDI EDC16- zmerily jsme i powerbox
já mám Pro_ceeda 1,6 CRDI 85KW v základu a dle uvedených specifikací mám origo KIA porewbox a motor o výkonu 103KW -+350Nm tak mě zajímá pro a proti u tohoto motoru, chip/racingbox, jinak jsem s boxe spokojen spotřeba se mi pohybuje klem 4,0-4,3L/100km kombinovaná a město jedím za 4,5L/100kmkouřivost je znatelná ale tak to beru...ted jde o to jak je ten motor dostává a jak vydrží (auto bylo nové rv. 12/2008) ted mám najeto nějakých cca 35000km..koupil jsem ho v dubnu 09.tak díky za radu..jo ten powerbox jsem tam měl v akci zadarmo...(s porovnáním s proceedem 2,0CRDI který má stejně KW jakoé já počipu že mi to jede mnohem lépe-žeby váhou)
tak za radu...
tak za radu...
KIA pro_CEE´D 100kw Ferrari INFRA červená...dělo jako kráva:)