Dobrý den, chtěl by jsem se zeptat, zda jde o problém, nebo je vše v pořádku.
při pohodnu 4x4 a řazení vyššího rychlostního stupně slyším slabé cvaknutí. ze předu auta.
mohla by to být nějaká vůle a při záběru přední nápravy by to bylo slyšet?
děkuji .
Cvakání při 4x4 , sportage rv99 td
- Reklama
Re: Cvakání při 4x4 , sportage rv99 td
Zdravim te. Ty zvuky sou dusledkem spatneho zachazeni pri pohonu 4X4. V podstate de o VOLNOBEŽKY jsou špatne navrženy uz z vyroby.Pri jizde na tvrdem povrchu dostavaji do zataček dost zabrat. Pri dalšim použivanim mimo bláto a snih se cvakani zintenzivni a volnobezka se vic poškodi, než je a v samem zaveru prestanou spinat při pohonu 4X4 a cele auto se stane pouhou zadohrabkou.
Jedinou variantou je tyto volnobežky vymenit za originalni a nebo tuningové. Každa z tech variant ma sve mouchy. Ty originali sou stejne drahy jako ty nejlevnejsi tunigove, ale daji se sehnat použivane levneji. Problem je v tom, ze pri extremni zime okolo -12 °C se jim dost casto stava ze se samy zamikaji pri vyšši rychosti a pak se poškodi i rozvodovka pohonu 4X4 a škody sou pak astronomické.Mě konkretne se to stalo a mam s tim bohate zkusenosti Jedinou vyhodou je, ze pouzite sou levnejsi a ponechvaji ridici pohodli pri jizde v terenu.
ty tuningove sou v ruznych variantach kvality a podle toho sou ruzne drahe, ale i ta nejlevnejsi varianta je velmi kvalitne promyslena a vyrusi na vzdy vas cvakajici problem v predni naprave a hlavne se nemuze stat, ze se sami uzavrou. Jedinou doopravdy nepřijemnosti je, ze se musi vystoupit z auta a volnobezky zaradit ručně na nabojich a pak pri ukonceni jizdy terenem to cele absolvovat při vypinani.
doporučuji auto v režimu 4X4 moc nehrotit a začit šetřit na nove volnobežky.
Jedinou variantou je tyto volnobežky vymenit za originalni a nebo tuningové. Každa z tech variant ma sve mouchy. Ty originali sou stejne drahy jako ty nejlevnejsi tunigove, ale daji se sehnat použivane levneji. Problem je v tom, ze pri extremni zime okolo -12 °C se jim dost casto stava ze se samy zamikaji pri vyšši rychosti a pak se poškodi i rozvodovka pohonu 4X4 a škody sou pak astronomické.Mě konkretne se to stalo a mam s tim bohate zkusenosti Jedinou vyhodou je, ze pouzite sou levnejsi a ponechvaji ridici pohodli pri jizde v terenu.
ty tuningove sou v ruznych variantach kvality a podle toho sou ruzne drahe, ale i ta nejlevnejsi varianta je velmi kvalitne promyslena a vyrusi na vzdy vas cvakajici problem v predni naprave a hlavne se nemuze stat, ze se sami uzavrou. Jedinou doopravdy nepřijemnosti je, ze se musi vystoupit z auta a volnobezky zaradit ručně na nabojich a pak pri ukonceni jizdy terenem to cele absolvovat při vypinani.
doporučuji auto v režimu 4X4 moc nehrotit a začit šetřit na nove volnobežky.