Spravny zabeh motoru 1,6 CRDi VGT, 85 KW / 115k

Odpovědět
dulius
Příspěvky: 8
Registrován: pát dub 09, 2010 9:34 am

Spravny zabeh motoru 1,6 CRDi VGT, 85 KW / 115k

Příspěvek od dulius »

1,6 CRDi VGT, 85 KW / 115k - rocnik 2009, teda 5 st. prevodovka
poradite mi ako to auto spravne zabehnut?

mal som Ford Fusion, ktory som zabehol velmi dobre, nakolko papierovo je 6.5 priemerka a ja som ju mal okolo 6.0, takze velka spokojnost ... bol to 1.4 benzin ...

s dieselami nemam skusenost, takze privitam kazdu radu, dakujem
Reklama
 

Dettektorr
Příspěvky: 77
Registrován: stř úno 18, 2009 1:41 pm

Re: Spravny zabeh motoru 1,6 CRDi VGT, 85 KW / 115k

Příspěvek od Dettektorr »

Ahoj zabíhal sem obě své 1,6 CRDi a obě jsem, dle rady prodejce, od začátku moc nešetřil. Chce to častěji řadit, střídat otáčky a klidně mu dát i zabrat. Je nesmysl jezdit jak šnek a je rovněž nesmysl jezdit prvních cca 1000 km jako Schumacher. Prostě zdravě nešetřit. 8)
dulius
Příspěvky: 8
Registrován: pát dub 09, 2010 9:34 am

Re: Spravny zabeh motoru 1,6 CRDi VGT, 85 KW / 115k

Příspěvek od dulius »

dik, ako je to s otackami? povedzme na 5ke kd idem - ake nizke otacky su este OK a kedy uz treba podradzovaty do 4ky?
viem, ze na mojom Fusiku, benzinaku, ta spodna hranica bola niekde na hodnote 1300 - 1400, kde som uz musel podradzovat, aby som motor nedusil ...
Dettektorr
Příspěvky: 77
Registrován: stř úno 18, 2009 1:41 pm

Re: Spravny zabeh motoru 1,6 CRDi VGT, 85 KW / 115k

Příspěvek od Dettektorr »

Neboj, to uslyšíš, auto je k podtočenému motoru naprosto nekompromisní a dá ti to znát chvěním se, klepáním atd. Obecně je to u mého motoru tak, že 1300 a míň ani náhodou.
Odpovědět