Naše Sorenta
Re: Naše Sorenta
Ahoj. No je to docela sila, tak to te opravdu lituju. Nejde snad ani tak o ty skody, ale zase to litani s tim. Na nasich silnicich to zacina vypadat jak na divokym zapade. Zrovna vcera jsem jel za autem, ktery zacalo predjizdet nekeho kdo jel pred nim. No proste predemnou se odehral ten samej scenar jako nedavno predvedl ten manazer na dalnici, akorat s tim rozdilem, ze ten koho predjizdel se asi tolik nelek a tak to nestrhnul uplne do lesa, ale jel uz skoro v pangejte. S nohou na brzde jsem Jenom cekal, jestli to vybere z toho pangejta a nebo ne. Nastesti se mu to povedlo a zustal na silnici. Nejak zacinam premejslet o tom, ze nejenom do predu, ale kolem celeho auta navarim lesenarsky trubky a jeste to obcas provazu traverzou aby se clovek nemusel obavat takovehle magoru za volantem.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
- Reklama
Re: Naše Sorenta
Tak tak dobré by bylo BRDM s 500 Ps silným turbomotorem a pak bych nemusel stále řešit jak mě otloukaj. Naštěstí je Sorento pevné a velké a tak nevznikaj velký škody, ale stejně to nebude levný. V pondělí to dám do servisu a zase asi měsíc budu bez něho, teda pokud se to tak potáhne jako minule.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
No prave, aspon ze to auto neni jenom plecharina, ale poradna kovarina. Jinak to jsou ale zas dalsi komplikace a zase nejakej cas bez auta.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Naše Sorenta
Tak jsem nahlásil škodu u pojišťovny viníka a Sorento dám s největší pravděpodobností zase do toho servisu kde mi opravovali ten zadek. Nyní je ta pojišťovna Kooperativa a předtím to byla Česká poj. a ta dělala drahoty s tím zadní nárazníkem a díky tomu se to tak protáhlo. Kooperativa má v ceníku pro náhradní auto v kategotii Sorento částku 3500 kč a den a tak to snad nebude moc protahovat. Ale stejně budu jezdit svým druhým autem, to bych se jinak nedoplatil za půjčovné, které neproplácí na 100%.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
To jo, ale tak kdyby bylo nejhur, tak na oktavku by to asi stacilo. Vim, ze kamos to nahradni auto loni vyuzil, kdyz mu taky nabourali to jeho. Ale on nemel jinou moznost, protoze to auto mel jediny.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Naše Sorenta
Tak zase budu jezdit s mojí O1 1,8 T. Nabídka servisu na náhradní auto byla jen na Fabii 1,2 . To bych nevydržel s ní jezdit.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned led 25, 2009 3:18 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Sorenta
No to poznam, zena ma take auto a ja ked s tym vysvacom musim jazdit tak mi stoja chlpy na chrbte. Strach a hroza. Nehovoriac o tom (je to zakladna vybava) ze to stalo 415.000,- sk pred 5 rokmi.
"Už" čerstvý majitel vozidla Kia Sorento 2.5 CRDI VGT 16V A/T EX, strieborná metalíza.
Re: Naše Sorenta
Dneska jsem prohlížel co je všechno pochroumané a není to tak zlé. Jen jsem sundal ten plastový lem na blatníku protože visel jen na jedné příchytce. Jinak to jde, na tu ránu je to překvapivě dobré. Ten Peugeot Partner odletěl jako hračka a Sorentík zůstal stále ve své dráze a tak buďme ráďi že máme taková velká a těžká auta.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
No jelikoz nase druhy auto v rodine je Peugeot Partner, tak rikas, ze kdyz s nim pojedeme tak se hlavne vyhejbat Sorentu jo . Ale jo, verim tomu co pises, protoze to je samozrejme uplne jina kategorie a v dnesnim provozu jsem radsi, kdyz mam pod sebou Soriho.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Naše Sorenta
Ano všechno je to záležitost hmotnosti . Vloni když do mě na křižovatce zezadu narazil ten Cadillac SRX který váží 2,6 tuny tak to byla slušná rána i když jen jel menší rychlostí. Ten s tím Partnerem když předjížděl tu Tatru a najednou uviděl kousek před sebou Sorento tak proto zvolil ten skok do pangejtu, ono to Sorento působí mohutně a jinak by to byl čelní náraz a protože byl tesně před srážkou rychlejší než já tak by to bylo asi pro něho horší. Ty rychlosti se sčítají, ale hmotnost hraje hlavní roli.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
Konecne mam nove disky, tak sem hodim zopar fotiek mojho "kundolapu"...
Sorento 2010 2,2 CRDi EX
Re: Naše Sorenta
Ahoj. Nojo, toz pekne to mas
I kdyz se mi tydle typy disku moc nelibej tak na tom tvem to nevypada spatne. Asi to dela i ta kombinace s barvou auta, ktera je hooodne zajimava a moc se mi na tom aute libi.
I kdyz se mi tydle typy disku moc nelibej tak na tom tvem to nevypada spatne. Asi to dela i ta kombinace s barvou auta, ktera je hooodne zajimava a moc se mi na tom aute libi.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Naše Sorenta
Tak sláva , dneska jsem převzal opraveného Sorentíka. Pochválit můžu NH Car Čestlice, Sorentíka opravili perfektně a před předáním ho pečlivě vyčistili a je jako fungl nové.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Naše Sorenta
Ahoj. No tak asi jeste u nas existuje servis, kterej umi odvest dobrou praci. Kazdopadne ti preju vis co, hlavne uz zadnou srazku s nejakym blbcem
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Naše Sorenta
Díky za přání a zrovna jsem se vrátil ze severu Německa a Sorentík ujel 1350 km a táhnul oběma směry vlek těžký dvě tuny. Jel jako hodinky a překvapila mě spotřeba a ta byla 10,4 litru a to jsem jel skoro furt 110-120 km.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm