Sorento 3,5 + LPG
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Sorento 3,5 + LPG
Asi před měsícem jsem se stal majitelem tohoto vozu.( 2005, naj. 110 000 km).Po zabudování LPG (sekvenc BRC nové gen.)však začaly problémy, svítí CHeck a padá do nouzáku-je to znát na převodovce, motor ani ne.Jednou ano, pak najede cca 200 km a je to tu zas.VAG hlásí závadu ve vyhřívání lambdy za katem a škrtící klapku- tu jen někdy.To se vyřeší, jen se chci zeptat těch ,co mají tuto motorizaci plus LPG, jak jim to funguje, jak jsou spokojeni, kolik to papá, jestli s LPG měli problémy,kolik už na to nalítali apod, slyšel jsem totiž i názor, že jsem udělal pitomost že do tohoto auta LPG přijít nemůže apod- slova technika od KIA.Díky za každý názor či podnět.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
- Reklama
Re: Sorento 3,5 + LPG
check mi taky svítí ale neřeším to, je to tím že občas řídící jednotka detekuje přepnutí na LPG jako chybu, měl jsem to několikrát na diagnostice a prej s tím nejde nic dělat. Mám na LPg najeto cca 55 000 km a v pohodě, kombinovaná spotřeba kolem 14,5l, nevím co tím technik myslel že to tam nemůže být podle mě je to OK. Jak to myslíš, že je to znát na převodovce? U mě jsem nepoznal rozdíl jestli mezi tím když svítí a nesvítí check. Jede to stále stejně.
Sorento 3,5 V6+LPG
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sorento 3,5 + LPG
jednotka převodovky ji pošle do nouzového režimu, tzn, při sešlápnutí plynu nevytočíš jednotlivé kvalty, ale přeřadí z 1 na 4 poměrně rychle za sebou a ztrácíš možnost na 4 kvalt uzamknutí hydrospojky, zkrátka nouzák.Včera jsem ujel 200 km , bylo to ok, pak zase check a převodovka v nouzáku, tentokrát to tam zůstalo, tak to zkusím v neděli identifikovat na Texu, pokud to nenajdu, tak mi asi zbývá jen KIA servis.Co jsem s tím jezdil na benál,než se namontovalo LPG, tak bylo vše v poho.Jen si nejsem jistý, jestli každé rozsvícení checku nemá vliv i na ostatní věci, ale podle spotřeby , co píšeš, tak na LPG je luxusní, tak asi ne.Kdyby jen svítila a nemělo to vliv na převodovku a bylo zjištěno, že je to jen tím přepnutím, tak to taky neřeším.Nevíš, jakou závadu ti to píše na diagnostice?Mě to načetlo chybu ve vyhřívacím okruhu zadní lambdy a škrtící klapku, což ale může být důsledek, ale ne příčina.To ale načetl VAG, uvidíme co řekne TEXA.Jak to vyřeším, podělím se o zážitky
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Re: Sorento 3,5 + LPG
Tak já tu převodovku v nouzaku nemám, řadí v pohodě. Co bylo na diagnostice si už nepamatuji. Na servisních prohlídkách v Kii to vždycky vymažou a chvilku zas nesvítí. Jednou jsem párkrát za sebou zapnul a zas vypnul plyn a check rozsvítil při přepnutí na benzín. Tak dej vědět jak jsi dopadl.
Sorento 3,5 V6+LPG
Re: Sorento 3,5 + LPG
Ahoj, já mám taky LPG od Vialle a zatím vše OK. Jednou jsem měnil svíčky,protože se mi rozsvítil check a Bošácká diagnostika hlásila chybu na 6 válci. Svíčky vyměněny a zatím šlape vše OK, najeto mam cca 15.000. Taky je prej důležitá kvalita plynu... Jinak spotřeba cca 18 město a 15 mimo město....
Sorento 3,5 V6+LPG 2006
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sorento 3,5 + LPG
Tak po měsíci se věci mají takto:Plyn dočasně odpojen, závady zůstala a to jako stálá-naštěstí.Pohrál si s tím elektrikář, chyba byla v drátech ke snímači polohy plyn. pedálu a potenciometru klapky.Vyzvedl jsem auto, zatím na projetí cca 1000 km pouze na benzín, aby se poznalo, zda se oprava zadařila, pak se dopojí plyn.Ale ujel jsem asi 6 km ze servisu u známého, kde to dělali a bohužel jsem se potkal s pitomcem a to doslova, takže mě teď čeká nový nárazník, světlo a nějaké to rovnání a pak lak.Snad to během tohoto týdne zvládnu.Až něco ujedu na plyn, tak se podělím.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sorento 3,5 + LPG
Takže Sorento konečně jezdí, jak má a dokonce na plyn Celá závada nakonec byla-vadný potenciometr škrtící klapky,zkrátka prošoupaná dráha na začátku, tam,kde se u automatu nejvíce šlape.Dělalo to jen při některém pohybu náhodně, přeci jen tam asi nějaká dráha zbyla, pohrál si s tím šikulka v Kii v Třebíči a našel to.Jak jsem později zjistil na US Sorento fóru, je to celkem běžná závada u benzínu po najetých 100 tis. km.Spotřeba mi teď na plyn vychází mezi 15-16 l, podle toho , co se jede.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Re: Sorento 3,5 + LPG
Ahoj, tak to vypadá, že mám v haji taky ten senzor TPS, převodovka v nouzáku, check svítí. kde jsi to prosím opravoval a kolik to stálo? Dík
Sorento 3,5 V6+LPG
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sorento 3,5 + LPG
Senzor TPS je po výměně potřeba nastavit , pokud nevíš jak , objednej a zajeď přímo do KIE , cena TPS cca 3 800,- plus něco málo práce.Pokud umíš nastavit o něco levněji na Orientparts. Diagnostika píše opravdu chybu TPS? Jěště znovu prověř.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Re: Sorento 3,5 + LPG
Trošku toto téma oživím
Dnes jsem si byl (spolu s automechanikem) projet vyhlédnuté Sorento (u d1cars.cz), 2005, 3,5 V6 s LPG, automat - najeto cca 94 tmil. Jedná se o americkou verzi. Původní majitel na něm udělal dost servisu - stříknutý spodek, komplet nové brzdy a tlumiče, atd... Co mne zaráží je, že byla dělána i oprava motoru - oprava pístu 6. válce + těsnění pod hlavou, oprava klikové hřídele a také výměna pásové brzdy automatické převodovky. Vše bylo děláno buď v autorizovaném servisu KIA, nebo u pana Antla v Lipníku (převodovka - expert na automaty). Auto jsem si projel, nic neškube, nikde nic neklepe a celkově se mi velice líbí - i můj automechanik mi řekl, že do toho můžu bez obav jít.
Co myslíte kluci?
P.S. Svítí kontrolka Check - na výkonu ani na ničem to znát není a dává k tomu vyjádření autorizovaného servisu, že na diagnostice nic není a že se jedná o zvýšenou citlivost Lambda sondy na LPG. Po zpáteční cestě jsem se stavil ve firmě, která LPG montuje a tam mi potvrdili, že se to u těchto aut stává. Tak nevím
Ale moc se mi líbí
Dnes jsem si byl (spolu s automechanikem) projet vyhlédnuté Sorento (u d1cars.cz), 2005, 3,5 V6 s LPG, automat - najeto cca 94 tmil. Jedná se o americkou verzi. Původní majitel na něm udělal dost servisu - stříknutý spodek, komplet nové brzdy a tlumiče, atd... Co mne zaráží je, že byla dělána i oprava motoru - oprava pístu 6. válce + těsnění pod hlavou, oprava klikové hřídele a také výměna pásové brzdy automatické převodovky. Vše bylo děláno buď v autorizovaném servisu KIA, nebo u pana Antla v Lipníku (převodovka - expert na automaty). Auto jsem si projel, nic neškube, nikde nic neklepe a celkově se mi velice líbí - i můj automechanik mi řekl, že do toho můžu bez obav jít.
Co myslíte kluci?
P.S. Svítí kontrolka Check - na výkonu ani na ničem to znát není a dává k tomu vyjádření autorizovaného servisu, že na diagnostice nic není a že se jedná o zvýšenou citlivost Lambda sondy na LPG. Po zpáteční cestě jsem se stavil ve firmě, která LPG montuje a tam mi potvrdili, že se to u těchto aut stává. Tak nevím
Ale moc se mi líbí
Re: Sorento 3,5 + LPG
No hele,co se týče motoru,až si to přečte Viktor,tak to uvidíš.No,akorát je to vždycky kus od kusu.jumbo78 píše:Trošku toto téma oživím
Dnes jsem si byl (spolu s automechanikem) projet vyhlédnuté Sorento (u d1cars.cz), 2005, 3,5 V6 s LPG, automat - najeto cca 94 tmil. Jedná se o americkou verzi. Původní majitel na něm udělal dost servisu - stříknutý spodek, komplet nové brzdy a tlumiče, atd... Co mne zaráží je, že byla dělána i oprava motoru - oprava pístu 6. válce + těsnění pod hlavou, oprava klikové hřídele a také výměna pásové brzdy automatické převodovky. Vše bylo děláno buď v autorizovaném servisu KIA, nebo u pana Antla v Lipníku (převodovka - expert na automaty). Auto jsem si projel, nic neškube, nikde nic neklepe a celkově se mi velice líbí - i můj automechanik mi řekl, že do toho můžu bez obav jít.
Co myslíte kluci?
P.S. Svítí kontrolka Check - na výkonu ani na ničem to znát není a dává k tomu vyjádření autorizovaného servisu, že na diagnostice nic není a že se jedná o zvýšenou citlivost Lambda sondy na LPG. Po zpáteční cestě jsem se stavil ve firmě, která LPG montuje a tam mi potvrdili, že se to u těchto aut stává. Tak nevím
Ale moc se mi líbí
Mě na 2.4 svítila taky kontrolka check a závada byla na tom,že výfuk-trubka co jde do středovýho tlumiče měla prasklinu.Po opravě kontrolka sama zhasla.Takže bych se velice důkladně podíval na výfuk,který zrovna u těhle aut není taková kvalita....Nicméně se jistě vyplatí vyčistit katalyzátor viz.můj příspěvek na jiným vláknu.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Sorento 3,5 + LPG
Díky za odpověď. Furt váhám, jestli do toho jít.
Viktor má benzín?
Viktor má benzín?
Re: Sorento 3,5 + LPG
No jejda Hele,ale radil bych spíš manuální převodovku bez TOD.Čili co chceš,tak si ovládáš sám,dle svýho uvážení.Ropák je zase náchylnej na naftu a hlavně na to,kdo byl jeho majitel.Jestli budeš mít kliku,tak trefíš super kus.Jestli ne,tak máš smůlu.Ale to je nejenom u Sorent,ale všeobecně u všech aut.Jde spíš o to,aby ses s tím projel,nebo někdo,kdo autům hoví a zhodnotil to.Jestli se něco nezdá,tak rychle pryč od toho.Zkrátka jestli Tě to auto nějakým způsobem osloví a ucejtíš se v tom dobře,tak to riskni.Jestli se ti nebude i z laickýho pohledu něco zdát,tak hledej jiný.Jestli to nechytne na škub,tak se na to vykašli ihned!jumbo78 píše:Díky za odpověď. Furt váhám, jestli do toho jít.
Viktor má benzín?
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Sorento 3,5 + LPG
No, automechanik mi řekl, že do toho můžu jít
Jinak, automat rozhodně chci, a není to TOD(ten bych nechtěl - pokud to je teda automatické spínání 4x4), ale klasika 2HI 4HI 4LO...
Chytl na brnk, projel jsem se, krásně jede, nic neskřípe ani neklepe, motor krásně ševelí Automechanik to protáhl i po lese a byl spokojen
Jinak, automat rozhodně chci, a není to TOD(ten bych nechtěl - pokud to je teda automatické spínání 4x4), ale klasika 2HI 4HI 4LO...
Chytl na brnk, projel jsem se, krásně jede, nic neskřípe ani neklepe, motor krásně ševelí Automechanik to protáhl i po lese a byl spokojen
Re: Sorento 3,5 + LPG
Tyhle ty Korejské prasárny opravuje veterinář nebo antoušek.Automechanik se tomu vyhne obloukem.Mimo chodem,v čem jezdí tvůj mechanik?Je mladý a má dobré nervy?Já teď musím držet hubu "zatím se pohybuje".Momentálně mě žere akorát spotřeba 11l a olej 1l / 1000km.Nehulí,nekape,nějaký hajzlík mi na něho chodí.Jó a dozvěděl jsem se nový drb,proč je v motoru tolik oleje.Zdůvodňoval to nějaký mechanik nedůvěřivému klientovi : Je to OFF- Road a jezdí v obrovských náklonech,tak aby bylo bezpečně zajištěné mazání.No není to nádhera?Takové kokoty žeru.