soul
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: soul
Ta 1,4, to bude lenoch podla mna ale do mesta ideal. Tie stresne lyziny by som bral, ja som doplacal za ne 450 €. No uvidime co nam prinesie rok 2010 Akurat som pozrel stranku www.kia.sk, cennik pre modelovy rok 2010 - http://www.kmss.sk/~/media/Files/Upload ... _MY10.ashx Tak tie lyziny budu za 350 €, cena Soula v mojej vybave stupla o 250 € potesi pribudli 18" disky, elektricky stresne okno zlacnelo o 30 €, cuvaciu kameru a el. stresne okno si mozno objednat uz aj vo vybave EX, manualna klima pre vsetky stupne vybavy seriovo, pribudol tempomat ale len pre diesel, skoda pribudol kozeny interier a este nejake drobnosti.Prokeš píše:Pro model rok 2010 bude soul upraven a to o lepší odhlučnění, střešní lyžiny už v základu , klima už i u výbavy base ale cena se zvedne na 315000 tisíc, a nabídka by se měla rozšířit o 1.4 benzín , jináč různé doplnky interiéru.
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned lis 22, 2009 5:40 pm
Re: soul
Ja mám 1,6 CVVT LX a keď som do toho presadol z mojej Feldy tak... užasný pocit a vobec mitam nechýba klima, hmlovky, bliki repro, lyžiny , vyhrievané sedadlá a pod. hlavne nech to jede bez poruchy aspoň " 100 rokov "
KIA SOUL LX 1,6 CVVT tomato red
Re: soul
ahojte, ja mam 1,6 benzinak, v najvyssej vybave..a poviem Vam, presadol som do Soula zo Swifta.....a je to 100:1..... v prospech Soula....velmi ocenujem hlavne parkovaci senzor, kedze vyhlad do zadu nie je oprimalny...a moja priatelka sa nevie nabazit vyhrievanych sedadiel....
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned lis 22, 2009 5:40 pm
Re: soul
fííííha to je ale pekné podsvietenierudolf.tomka píše:http://tvnoviny.sk/spravy/som-reporter/ ... ejove.html
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned lis 22, 2009 5:40 pm
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned lis 22, 2009 5:40 pm
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned lis 22, 2009 5:40 pm
Re: soul
NAZDAR KLUCI:
Tak aby som len nekritizoval, tak aj ja prispejem recenziou do tejto témy , aj keď ste si všimli , že som v sekcii KIA SOUL založil niekoľko tém a som aj pravidelným prispievateľom do iných sekcií na tomto fóre / som povolaním zdravotník-fyzioterapeut , žiadny mechnik iba ak amatér /. Nehľadajte v tomto príspevku objektivitu , bude to len mwoj názor, a ako majiteľa len jazdených vozidiel ŠKODA / 100, 120, Felicia 1,3 BMM, jazdil som na Favorite a Fabii 1,4 TDi / budem viacmenej vychádzať zo skúseností jazdenia na týchto autách. Aj keď som majiteľ vodičáku už 20 rokov, naj auto na ktorom som jazdil je naše služob. Van FORD TRANSIT 2.0 Turbo Diesel Common-rail s medzichladičom 92 kW (125 k) 1998 cm3, ale to iná káva.
Posledné auto pred KIA SOUL som používal 8 rokov moju Feldu combi 1,3 BMM 50kW / r.v. 1995 , ja 2. majiteľ , teraz 154000 km / / mám ju teraz požičanú pre svokru a ako rezervné vozítko :thu: /, najazdim ročne cca 12000- 14000 km, najmä do práce / denne 30 km / + nejaké výlety, najďalej do Prahy .
a keďže sme 5 členná rodina 2 dospelí a 3 deti / 14,13 a 5 rokov -nutná autosedačka / a mal som k dispozícii cca 12000 € , hľadal som pre nás rodinné auto, s primeraným kufrom a VEĽKÝM priestorom na zadných sedadlách. Vybral som si 3 favoritov, Š-Octavia, Hyundai i30 cw, a KIA SOUL. Vybral som :kia: SOUL po niekoľko týždňových brovsovaniach po webe na recenziach a vyrazil do predajne na obhliadky. Nakoniec som sa po osob. prehliadkach rozhodol pre benzínovú KIA SOULa za akciových 11170 € :thu: + zimné pneu NOKIAN za 232 € . Predajca ma chcel presvedčiť o verzii EX , ale ja potrebujem volant a 4 kolesá pre moje šťastie, tak sme sa dohodli a auto bolo o TÝŽDEŇ u nás doma :thu: . / P.S . manželka a ani deti nevedeli, že som kúpil auto až poobede keď som prišiel domov /
Prvá jazda bola pre mňa ohromujúca, a vôbec sa mi nechcelo z auta vystúpiť, veď to bolo moje prvé fungel nové auto v živote .
Musel som si zvykať na citlivé brzdy a silný plyn / zábeh otáčky do 3000/ min. som dodržiaval na 100 % prvých 1000 km /
Exterier je pre veľ ľudí tzv. "krabica na topánky" už so si zvykol a vobec ma to netrápi , ale kto v ňom sedel , hneď zmenil názor na veľký vnút. priestor a pohodlie pre nohy na zadných sedadlách.
Veľmi som opäť túžil po tej krásnej červenej farbe. Jej kvalita resp. malá vrstva bezfarebného laku ma veľmi mrzí.
Možnosť výškového nastavenia sedala vodiča a volantu, a nastupovania a vystupovani z vozidla je pre mňa veľmi vyhovujúce vzhľadom na zdravot. problémy s chrbticou.
Budíky tachometra a otáčkomera sú dostatočne osvetlené a prehľadné. Škoda , že nemám palubný počítač,
Rádio je vynikajúce, kvalita zvuku výborná a USB koncovka úžasná .
Svetlá už majú system DRL a paraboly majú dostatočnú svietivosť / vymenil som žiarovky za PHILIPS Premium + 30% H4 60/55W /
Stierače stierajú to veľké sklo veľmi dobre len v pravom rohu / spolujazdec /ostáva dosť veľký kusok , kde nezasahujú. Zdné okno je dosť malé a vrzgajúci stierač som už opravil poriadným premazaním vazelínou a je pokoj celú zimu.
Veľké spätné zrkadlá sú super, škoda že nie sú vyhrievané.
Kúrenie v aute pod -10 st. trošku občas nestíha pri tých krátkych trasách, ale potom je to lahoda. Manželke som kupilm na zimu vyhrievacu deku na sedadlo.
Motor 93 Kw je takmer 2x toľko ako som mal vo Felde, ja si vôbec nemôžem sťažovať, pre 5 ľudí v aute vyhovuje . Je trošku hlučnejší za studena / nie je to žiadny tichučký 6valec / , ale po zohriatí to je príjemný / pre mňa / dunivý zvuk. Je to pružný silný benzín , prevodovka má 5 stupňov , tak všetky využívam naplno. Viem jazdiť aj do 2600 ot. na všetkých stupňoch do 90 Km/h , ale keď mám "šajbu" tak idem s otačkami na 3ojke a 4rke aj do 5000 /min., pri 130 je to 3800/min. a dá sa to vydržať , a aj na 5ťke vylezie na strmší kopček, len terba držať otáčky nad 2500/min.. Spotreba cca 7l v lete a 8 l v zime, nad 9 l som neišiel ani pri agresívnejšej jazde v meste.
Sviečky som kontroloval po 16000 km , trošku ma prekvapil ten karbon na tele , ale elektrody boli O.K.
Spotreba oleja počas 17000 km- žiadne dolievanie, len výmena po 13700 km na garančke / Shel 5W-40 /.
Posilovač riadenia je príjemná a veľmi potrebná vec- mne vyhovuje aj účinnosť.
Brzdy sú veľmi účinné a citlivé, ABS zapína včas trošku je hlučné / ale nemám s tým skúsenosti /, ESP teraz v zime veľmi dobrá a bezpečná vec, najviac ma trápi to prilepovanie doštičiek / predné som teraz prečisťoval cez víkend, riadny sajrajt /
Pneumatiky mám 15´ , HANKOOK-letné / trošku hlučné / a NOKIAN zimné / veľká spokojnosť hlavne v hlbokom snehu , čo je tu bežné /na plecháčoch. Stabilita auta najmä v zákrutách je vynikajúca / aj pri 90 km/h a viac /.
Tvrdosť pruženia je dosť tvrdá, či mi trošku nevyhovuje , ale už som si zvykol / ak by boli lepšie cesty :thd: tak by sme to asi tak nevnímali / .
Zatiaľ sme celá rodinka veľmi spokojná s výberom auta, a dúfam , že nám bude okrem dopravy do práce, slúžiť aj na krásne výlety / mám švagrovou pri Prahe tak sa už tešim na dlšiu cestu / nielen po Slovensku :drink: :kia: :SK: :CZ: AMEN
Tak aby som len nekritizoval, tak aj ja prispejem recenziou do tejto témy , aj keď ste si všimli , že som v sekcii KIA SOUL založil niekoľko tém a som aj pravidelným prispievateľom do iných sekcií na tomto fóre / som povolaním zdravotník-fyzioterapeut , žiadny mechnik iba ak amatér /. Nehľadajte v tomto príspevku objektivitu , bude to len mwoj názor, a ako majiteľa len jazdených vozidiel ŠKODA / 100, 120, Felicia 1,3 BMM, jazdil som na Favorite a Fabii 1,4 TDi / budem viacmenej vychádzať zo skúseností jazdenia na týchto autách. Aj keď som majiteľ vodičáku už 20 rokov, naj auto na ktorom som jazdil je naše služob. Van FORD TRANSIT 2.0 Turbo Diesel Common-rail s medzichladičom 92 kW (125 k) 1998 cm3, ale to iná káva.
Posledné auto pred KIA SOUL som používal 8 rokov moju Feldu combi 1,3 BMM 50kW / r.v. 1995 , ja 2. majiteľ , teraz 154000 km / / mám ju teraz požičanú pre svokru a ako rezervné vozítko :thu: /, najazdim ročne cca 12000- 14000 km, najmä do práce / denne 30 km / + nejaké výlety, najďalej do Prahy .
a keďže sme 5 členná rodina 2 dospelí a 3 deti / 14,13 a 5 rokov -nutná autosedačka / a mal som k dispozícii cca 12000 € , hľadal som pre nás rodinné auto, s primeraným kufrom a VEĽKÝM priestorom na zadných sedadlách. Vybral som si 3 favoritov, Š-Octavia, Hyundai i30 cw, a KIA SOUL. Vybral som :kia: SOUL po niekoľko týždňových brovsovaniach po webe na recenziach a vyrazil do predajne na obhliadky. Nakoniec som sa po osob. prehliadkach rozhodol pre benzínovú KIA SOULa za akciových 11170 € :thu: + zimné pneu NOKIAN za 232 € . Predajca ma chcel presvedčiť o verzii EX , ale ja potrebujem volant a 4 kolesá pre moje šťastie, tak sme sa dohodli a auto bolo o TÝŽDEŇ u nás doma :thu: . / P.S . manželka a ani deti nevedeli, že som kúpil auto až poobede keď som prišiel domov /
Prvá jazda bola pre mňa ohromujúca, a vôbec sa mi nechcelo z auta vystúpiť, veď to bolo moje prvé fungel nové auto v živote .
Musel som si zvykať na citlivé brzdy a silný plyn / zábeh otáčky do 3000/ min. som dodržiaval na 100 % prvých 1000 km /
Exterier je pre veľ ľudí tzv. "krabica na topánky" už so si zvykol a vobec ma to netrápi , ale kto v ňom sedel , hneď zmenil názor na veľký vnút. priestor a pohodlie pre nohy na zadných sedadlách.
Veľmi som opäť túžil po tej krásnej červenej farbe. Jej kvalita resp. malá vrstva bezfarebného laku ma veľmi mrzí.
Možnosť výškového nastavenia sedala vodiča a volantu, a nastupovania a vystupovani z vozidla je pre mňa veľmi vyhovujúce vzhľadom na zdravot. problémy s chrbticou.
Budíky tachometra a otáčkomera sú dostatočne osvetlené a prehľadné. Škoda , že nemám palubný počítač,
Rádio je vynikajúce, kvalita zvuku výborná a USB koncovka úžasná .
Svetlá už majú system DRL a paraboly majú dostatočnú svietivosť / vymenil som žiarovky za PHILIPS Premium + 30% H4 60/55W /
Stierače stierajú to veľké sklo veľmi dobre len v pravom rohu / spolujazdec /ostáva dosť veľký kusok , kde nezasahujú. Zdné okno je dosť malé a vrzgajúci stierač som už opravil poriadným premazaním vazelínou a je pokoj celú zimu.
Veľké spätné zrkadlá sú super, škoda že nie sú vyhrievané.
Kúrenie v aute pod -10 st. trošku občas nestíha pri tých krátkych trasách, ale potom je to lahoda. Manželke som kupilm na zimu vyhrievacu deku na sedadlo.
Motor 93 Kw je takmer 2x toľko ako som mal vo Felde, ja si vôbec nemôžem sťažovať, pre 5 ľudí v aute vyhovuje . Je trošku hlučnejší za studena / nie je to žiadny tichučký 6valec / , ale po zohriatí to je príjemný / pre mňa / dunivý zvuk. Je to pružný silný benzín , prevodovka má 5 stupňov , tak všetky využívam naplno. Viem jazdiť aj do 2600 ot. na všetkých stupňoch do 90 Km/h , ale keď mám "šajbu" tak idem s otačkami na 3ojke a 4rke aj do 5000 /min., pri 130 je to 3800/min. a dá sa to vydržať , a aj na 5ťke vylezie na strmší kopček, len terba držať otáčky nad 2500/min.. Spotreba cca 7l v lete a 8 l v zime, nad 9 l som neišiel ani pri agresívnejšej jazde v meste.
Sviečky som kontroloval po 16000 km , trošku ma prekvapil ten karbon na tele , ale elektrody boli O.K.
Spotreba oleja počas 17000 km- žiadne dolievanie, len výmena po 13700 km na garančke / Shel 5W-40 /.
Posilovač riadenia je príjemná a veľmi potrebná vec- mne vyhovuje aj účinnosť.
Brzdy sú veľmi účinné a citlivé, ABS zapína včas trošku je hlučné / ale nemám s tým skúsenosti /, ESP teraz v zime veľmi dobrá a bezpečná vec, najviac ma trápi to prilepovanie doštičiek / predné som teraz prečisťoval cez víkend, riadny sajrajt /
Pneumatiky mám 15´ , HANKOOK-letné / trošku hlučné / a NOKIAN zimné / veľká spokojnosť hlavne v hlbokom snehu , čo je tu bežné /na plecháčoch. Stabilita auta najmä v zákrutách je vynikajúca / aj pri 90 km/h a viac /.
Tvrdosť pruženia je dosť tvrdá, či mi trošku nevyhovuje , ale už som si zvykol / ak by boli lepšie cesty :thd: tak by sme to asi tak nevnímali / .
Zatiaľ sme celá rodinka veľmi spokojná s výberom auta, a dúfam , že nám bude okrem dopravy do práce, slúžiť aj na krásne výlety / mám švagrovou pri Prahe tak sa už tešim na dlšiu cestu / nielen po Slovensku :drink: :kia: :SK: :CZ: AMEN
KIA SOUL LX 1,6 CVVT tomato red
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned lis 22, 2009 5:40 pm
Re: soul
- Přílohy
-
- Bardejov 29.7.2013
- Foto243.jpg (56.17 KiB) Zobrazeno 18218 x
KIA SOUL LX 1,6 CVVT tomato red