Zdravím, mam menši problem, začala mi svietiť kontrolka airbagu. Bol som s tym v servise, no načo sa zmohol servisak bolo, že to napojil na počítač a resetol program, kontrolka zhasla (aj po vypnutí a zapnutí motora), no kym som prišiel domov opäť sa rozsvietila. (Servisak mi povedal, že ked opäť začne svietiť, bude chyba asi v počitači). Tak neviem... Nedavno mi prestal fungovať ventilátor (vetranie), myslíte si, že by to mohlo mať niečo spoločné s palub. počítačom? Na kolko by tak asi vyšiel nový počítač? r.v.2005, benzin
Vďaka za odpoveď.
Palubný počítač
- Reklama
Re: Palubný počítač
Podle me v servisu nemyslel pal.pc,ale ridici jednotku tam bych pocital cca.40000kc.Zavadu bych hledal asi v elektrice pojistky atd.Jinak ten airbag muze byt i spatny kontakt v konektoru ja resil to same konektor pod ridicovou sedackou pak jiz zmineny pojistky.koliky píše:Zdravím, mam menši problem, začala mi svietiť kontrolka airbagu. Bol som s tym v servise, no načo sa zmohol servisak bolo, že to napojil na počítač a resetol program, kontrolka zhasla (aj po vypnutí a zapnutí motora), no kym som prišiel domov opäť sa rozsvietila. (Servisak mi povedal, že ked opäť začne svietiť, bude chyba asi v počitači). Tak neviem... Nedavno mi prestal fungovať ventilátor (vetranie), myslíte si, že by to mohlo mať niečo spoločné s palub. počítačom? Na kolko by tak asi vyšiel nový počítač? r.v.2005, benzin
Vďaka za odpoveď.
Re: Palubný počítač
Priklanam sa k nazoru ze ide co spatny kontakt.
Ono to funguje tak ze ak sa vyskytne nejaka chyba riadiaca jednotka aibagov ju zaregistruje a oznamy tuto chybu hlavnej riadiacej jednotke.
Servisny technik by mal nacitat data z jednotky a zistit ktory aibag alebo senzor robi problem a nasledne pozriet kontakty na oboch stranach.
Poruchy airbagovej riadiacej jednotky su ojedinele. Porucha hlavnej jednotky nema priamy suvis a preto si nemyslim ze myslel tuto.
Ono to funguje tak ze ak sa vyskytne nejaka chyba riadiaca jednotka aibagov ju zaregistruje a oznamy tuto chybu hlavnej riadiacej jednotke.
Servisny technik by mal nacitat data z jednotky a zistit ktory aibag alebo senzor robi problem a nasledne pozriet kontakty na oboch stranach.
Poruchy airbagovej riadiacej jednotky su ojedinele. Porucha hlavnej jednotky nema priamy suvis a preto si nemyslim ze myslel tuto.