Ahoj všetci na začiatok by som sa chcel vopred ospravedlniť ak poviem nejakú hlúposť neberte to vážne , nie som žiadny odborník na autá a chcel by som vás poprosiť o pár rád. Na úvod jedná sa o Kiu Sportage rv. 2006 z techničáku D2/typ/variant/verzia JE/M321/5471H ..... a ID motora: D4EA-V ide o 2L DIESEL 4x4 . Doteraz som bol pravidelným zákazníkom jedného nemenovaného autorizovaného servisu v Žiline , ale prestalo ma to baviť aj z pohľadu financií aj z pohľadu kvality služieb ktoré mi boli poskytnuté : X:krát som ich navštívil x-krát som zaplatil a problémy sa proste nevyriešili a keď už nevedeli čo robiť tak mi povysávali koberčeky a ešte aj to si naúčtovali....
K PROBLÉMOM
1:Problémov ktoré mám je viacej tak prejdem k prvému:
Auto bolo približne pred rokom dosť havarované kde bola predná náprava zdemolovaná moc nechýbalo a bola by totálka...predné ľavé koleso doslova odkveclo...Po oprave asi 3-4 mesiace bolo všetko úplne v pohode potom sa pomaly pri brzdení začalo prejavovať také jemné pískanie - tak som skočil do servisu nech sa mi na to kuknú , pozreli sa a vymenili mi brzdové platničky , sotva som došiel po prvú križovatku a pri brzdení znova začalo pišťať..už som to neriešil a jazdil som aj s tým , lenže postupom času jemné pišťanie prerástlo do zvuku brzdiaceho sa vlaku čo sa už len ťažko dalo odignorovať . Návšteva servisu po druhý krát , kde na odporúčanie známeho som ich poprosil nech mi skontrolujú brzdové kotúče a celkovo brzdy , že v čom by mohol byť problém. Auto bolo 1/2 dňa v servise s tým , źe mi povedali " kotúče sú v poriadku a prečistili sme vám brzdy" sotva som odparkoval pred domom a zase som pískal...Po 3tej návšteve ma už naprosto prešla chuť zveriť auto do tohto servisu kďe zase niekoľko hodín stálo auto v servise a bolo mi odovzdané s tým , že nenašli žiadnu chybu vypýtali si 30 EURO a povysávali mi koberčeky...To bol maximálny vrchol od vtedy som sa tam neukázal a ani neukážem...