dobrý deň chcem sa opýtať nebol som na tom dobre finančne som študent a tak posledný týždeň som jazdil fakt že na dne nádrže a dotankovaval som len tak po 3/4 € a jazdil som hlavne po meste .... teda neviem či úplne na dne ale tak stále svietila aj keď som dotankoval za tých par šupov ... a dneska sa mi to stalo osudním išiel som do kopca a zrazu som stracal výkon ... a tak reku to nieje dobre skoro som to už nevybehol hore ... v penaženke tiež malo zisiel som dole kopcom na neutrali ... odstavil som auto išiel som kilometer peši po benzín došiel som na benzinku zobral flašu do nej nalial 1 liter benzína zaplatil 1, 32 ci kolko to bolo a isiel som to tam naliat vo flasi bola malinka spinka taky platok nejakej ciernej spiny to som tam samozrejme nalilal tiez ked som dosiel k autu ... a potom cestou som mal 2 kopce velky problem ku koncu kopcu dojist na vrchol ... nastastie som dosiel ... dufam ze to je sposobene tym ze benzin sa dal do zadu a nenatekalo to teda tam kde by to malo a pre to som stracal tach do toho kopca a potom aj na tej rovinke este neposluchalo asi to je tym ze s kopca dajaky cas trva kym sa zas da benzin tam kde patri a kym to nasaje ci co to robi ...
a chcem sa teda opýtať či som tymt odajako vyrazne nemohol poskodit to auto ... ze som tyzden jazdil na rezerve ... a dneska som to teda uz presvihol .... a ci staci ist na benzinku a zasa dotankovat do plna a malo by to byt uz pohode .. ?
alebo to ze som stracal vykon moze byt aj niecim uplne inym ? cital som tu o probleme tazkeho preradovania s 1 do 2 to mam tiez no vyriesit sa to asi neda ako hovorite ... a este som sa chcel spýtať na OLEJ ...
olej mam tam ako keby uz len 1/4 s tej odmerkovej stupnice kde je cervena ciarka tam je polka a medzi tym je este ciarky a teda mam nieco malo tu ciarku pod 1/4 ... ale ked som kukal olej vreckovku utrel ponoril tak to bolo tam mokre ako mam tu bodku co by malo byt maximum treba olej vymenit alebo ani nie a bolo to tym benzinom len ?