Rád bych se podělil o NEGATIVNÍ zkušenost se společností Auto-Novo-Team, s.r.o. Řevnice.
Budu velmi konkrétní. Dne 25.8.2011 jsem se telefonicky objednal na pískování skel SBZ OCIS. Dohodnutým termínem bylo pondělí 29.8.20011 hned z rána v 7:00 hod. Dle ubezpečení je pískování otázkou hodiny vč. všech formalit.
V pondělí jsem auto přistavil včas dle dohody na sedmou hodinu, avšak panem Miškou mi bylo sděleno, že technik provádějící pískování příjde nejdříve v půl osmé. Po osmé hodině ranní pan Dvořák, zřejmě kompetentní technik, zjistil, že se nemůže přihlásit do systému, aby provedl registraci pískování a že není jediná osoba v okolí, která by přístup zajistila. Podotýkám, že má návštěva a servisní úkon byl předem domluven a ohlášen.
Vzhledem ke skutečnosti, že jsem zaměstnaný člověk a na zmiňovaný úkon jsem si nebral dovolenou, musel jsem se s pracovníky servisu rozloučit s tím, že jakmile se panu Dvořákovi povede vyplnit registrační údaje, zašle mi mailem formulář, který vytisknu a podepsaný doručím zpět do servisu. Toto bylo dodrženo.
Svůj závazek jsem splnil a ve středu odpoledne kolem 16 hodiny manželka doručila podepsané osvědčení. Dohoda zněla tak, že mnou podepsané formuláře Auto-Novo-Team potvrdí a jedno vyhotovení si odveze. Tomu se tak nestalo, neboť dle sdělení formulář nemůže podepsat a orazítkovat kdokoli jiný než pan Dvořák, který nebyl přítomen. Nakonec se nabídl pan Švec (obchodní ředitel), že nám následující den formulář doručí - osobně přiveze.
Pan Švec volal ve čtvrtek po šesté hodině večer s tím, že formulář nedoručí, neboť "jede na opačnou stranu".
Od čtvrtka dodnes, tj. 13.92011, se nikdo ze spol Auto-Novo-Team nikterak neangažoval svůj závazek splnit, vč. pana Nováka -výkonného ředitele. Mnou navrhovaná varianta a prosbua aby byl potvrzený formulář zaslán alespoň poštou, nikomu z uvedené společnosti nevyhovovala.
Ačkoliv se jednalo o relativně snadný a drobný servisní úkon tak i tento nedokázal servis Auto-Novo-Team Řevnice zvládnout bez problému.
Vážení vlastníci vozů KIA, JEEP, CHRYSLER, DODGE doufejte, že výše uvedená neschopnost byla díky jiné značce vlastněného vozu, když pro výše uvedenou společnost nejsem a nebudu VIP klientem případně klientem vůbec.
I přesto jsem toho názoru, že právě nepřesnosti, které jsem popsal a profesionální přístup osob jednajících za značku AUTO-NOVO-TEAM není zcela v pořádku a dobré renomé nedělá. Pokud ovšem filosofie firmy není právě opačná ostatním... v tom případě je nutno zaměstnance vyzdvihnout!
Servis a prodejce AUTO-NOVO-TEAM Řevnice
- Reklama
Re: Servis a prodejce AUTO-NOVO-TEAM Řevnice
Dnes už se firma jmenuje jinak, ale lidé zůstaly. Kromě majitele, který tam není pořád. Takže když něco potřebujete, týden to urgujete tak se toho stejně nedočkáte, takže po týdnu raději zajedete do jiného servisu kde jste nikdy nebyly, a tam vám rádi provedou požadovanou opravu na počkání. Takže do Řevnic už NIKDY!!!!!!
LukasK píše:Rád bych se podělil o NEGATIVNÍ zkušenost se společností Auto-Novo-Team, s.r.o. Řevnice.
Budu velmi konkrétní. Dne 25.8.2011 jsem se telefonicky objednal na pískování skel SBZ OCIS. Dohodnutým termínem bylo pondělí 29.8.20011 hned z rána v 7:00 hod. Dle ubezpečení je pískování otázkou hodiny vč. všech formalit.
V pondělí jsem auto přistavil včas dle dohody na sedmou hodinu, avšak panem Miškou mi bylo sděleno, že technik provádějící pískování příjde nejdříve v půl osmé. Po osmé hodině ranní pan Dvořák, zřejmě kompetentní technik, zjistil, že se nemůže přihlásit do systému, aby provedl registraci pískování a že není jediná osoba v okolí, která by přístup zajistila. Podotýkám, že má návštěva a servisní úkon byl předem domluven a ohlášen.
Vzhledem ke skutečnosti, že jsem zaměstnaný člověk a na zmiňovaný úkon jsem si nebral dovolenou, musel jsem se s pracovníky servisu rozloučit s tím, že jakmile se panu Dvořákovi povede vyplnit registrační údaje, zašle mi mailem formulář, který vytisknu a podepsaný doručím zpět do servisu. Toto bylo dodrženo.
Svůj závazek jsem splnil a ve středu odpoledne kolem 16 hodiny manželka doručila podepsané osvědčení. Dohoda zněla tak, že mnou podepsané formuláře Auto-Novo-Team potvrdí a jedno vyhotovení si odveze. Tomu se tak nestalo, neboť dle sdělení formulář nemůže podepsat a orazítkovat kdokoli jiný než pan Dvořák, který nebyl přítomen. Nakonec se nabídl pan Švec (obchodní ředitel), že nám následující den formulář doručí - osobně přiveze.
Pan Švec volal ve čtvrtek po šesté hodině večer s tím, že formulář nedoručí, neboť "jede na opačnou stranu".
Od čtvrtka dodnes, tj. 13.92011, se nikdo ze spol Auto-Novo-Team nikterak neangažoval svůj závazek splnit, vč. pana Nováka -výkonného ředitele. Mnou navrhovaná varianta a prosbua aby byl potvrzený formulář zaslán alespoň poštou, nikomu z uvedené společnosti nevyhovovala.
Ačkoliv se jednalo o relativně snadný a drobný servisní úkon tak i tento nedokázal servis Auto-Novo-Team Řevnice zvládnout bez problému.
Vážení vlastníci vozů KIA, JEEP, CHRYSLER, DODGE doufejte, že výše uvedená neschopnost byla díky jiné značce vlastněného vozu, když pro výše uvedenou společnost nejsem a nebudu VIP klientem případně klientem vůbec.
I přesto jsem toho názoru, že právě nepřesnosti, které jsem popsal a profesionální přístup osob jednajících za značku AUTO-NOVO-TEAM není zcela v pořádku a dobré renomé nedělá. Pokud ovšem filosofie firmy není právě opačná ostatním... v tom případě je nutno zaměstnance vyzdvihnout!