info
- Reklama
Re: info
2HI je normální provoz po silnici,4HI je jízda na sněhu,4LO je terén.4HI se smí přepínat za jízdy max.do 80km/hodmojkac píše:Děkuji za info a režim 4HI?
a pokud nemá AUTO a jen 2HI ?
Díky
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: info
hledej auto s manuálním zapínáním, jízdní komfort je stejný a máš jistější jízdní vlastnosti. Máš i o malinko menší spotřebu a do terénu je lepší 50:50 na pevno uzavřená než ten druhý systém, ikdyž to u TOD uzavřeš na pevno pouze když zapneš 4LO.
Re: info
Já doporučuju v každém případě verzi s permanentním pohonem 4x4, tedy auto protože jízdní vlastnosti v dešti, sněhu a blátě jsou bezvadný a bezpečný. Pro tahání vleku je to nejlepší volba.
Při pohonu primárně zadní nápravy dochází k odstřelování zadku v nepříznivých podmínkách díky vyššímu kroutícímu momentu motoru.
Při pohonu primárně zadní nápravy dochází k odstřelování zadku v nepříznivých podmínkách díky vyššímu kroutícímu momentu motoru.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: info
Jirko tak to nevím teda, mě prdel u sorenta nikdy neustřelila díky ESP, pokud se vypne tak ano, je to klasická škoda 120 a je s tím prdel, ale i tak je to auto čitelný, pustím plyn a auto se srovná, což se nedá říct o pseudopohonu TOD, všechny tyhle pohony na bázi lamelových spojek patří do koše a ne do auta. Neříkám že nemají v některých situacích výhodu ale tahle výhoda je vykoupena špatnou čitelností na sněhu a ledu, dálepak spojka pokud se jezdí v terénu taky moc nevydrží.
Re: info
To bych teda nevolil.U AUTO je dost věcí navíc a už to značí,že když se něco porouchá,tak se jen valí oči z hlavymojkac píše:Díky za info,
takže když budu Sorento hledat tak verzi s AUTO modem .... to je asi lepší ne? když to jede automatikou.
Díky za info
Na údržbu a opravy bohatě stačí přepínání mezi pohony 2HI,4HI a 4LO.Když jsem měl NIVU,tak ta měla knipl na úplně ruční volbu a je to bezporuchový.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: info
To je věcí zvyku, ale třeba couvání na trávě, sněhu a blátě je bezvadná s permanentem, tam je totiž bezkurychlá reakce pohonu výhoda. V zimě jsem tahal na laně sousedku do prudkýho kopce a výhoda je že nemusím dávat redukci a táhnout ji na normální kvalt. Možná to chválím i z toho důvodu že mám poslední generaci ŘJ a softu v pohonu a tak proto ta spokojenost. Při dobrém zacházení a výměně oleje bude životnost lamel asi jako spojky a tak to nevidím tak tragicky. Ten olej je alfa a omega a vím že při výměně při 60 tkm to bylo tak akorát, přitom výrobce tvrdí že je to celoživotní náplň. Tak proto ta horší pověst.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm