Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnili...
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnili...
Tak pánové a klidně i dámy , hrňte to sem
- Reklama
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
Předpokládám , že se netýká provozních kapalin a dílů běžného opotřebení, to bychom tu byli dlouho
Takže: 110 000 km koupě vozidla , koupeno v ČR ojeté přímo v KIa , protihodnotové vozidlo , typ 3,5 benzín , automat, EX , rok výr. 2005
115 000 km výměna senzoru TPS (senzor polohy plyn. pedálu)
117 000 km montáž LPG - sekvenční BRC
160 000 km výměna pravé přední poloosy- vymačkaná hřídel mezi kšandou a vnitřním kloubem poloosy
166 000 km šroubek M3 padený do sání , uvolněný z klapky v sacím potrubí (to je zrovna to, co diesel nemá) častá závada na 3,5 benzín, důsledek- uhnuté dva ventily, čili jedna hlava dolů , oprava cca 6 000,- Kč , všechny šrouby na klapkách v sání řádně zajištěny roztemováním.
185 000 opět volná poloosa, opraveno zalepením - již jsem to tu popisoval , od té doby Ok
JINAK BĚŽNÝ SERVIS DLE DOPORUČENÍ VÝROBCE - VIZ MANUÁL
V současné době najeto 208 000
duben 2013:Takže najeto 230 000 , mězitím běžná bižuterie jako brzdy, olej, filtry, seřízení LPG , výměna svíček- začal lehce na volnoběh kuckat jeden válec, po výměně OK , holt na plyn budu muset měnit v menším intervalu.Jinak spokojenost, bez závad.
Hodnocení - za danou cenu velmi vysoká užitná hodnota , pohodlné , schopno zdolat i středně těžký terén.
Nevýhody - v této motorizaci nižší kroutící moment na motoru, s vlekem (2t) trošku těžkopádnější,slušela by 5-ti stupňová automat. převodovka s plynulejším řazením, dále ne úplně inteligentní automatická klimatizace.
Takže: 110 000 km koupě vozidla , koupeno v ČR ojeté přímo v KIa , protihodnotové vozidlo , typ 3,5 benzín , automat, EX , rok výr. 2005
115 000 km výměna senzoru TPS (senzor polohy plyn. pedálu)
117 000 km montáž LPG - sekvenční BRC
160 000 km výměna pravé přední poloosy- vymačkaná hřídel mezi kšandou a vnitřním kloubem poloosy
166 000 km šroubek M3 padený do sání , uvolněný z klapky v sacím potrubí (to je zrovna to, co diesel nemá) častá závada na 3,5 benzín, důsledek- uhnuté dva ventily, čili jedna hlava dolů , oprava cca 6 000,- Kč , všechny šrouby na klapkách v sání řádně zajištěny roztemováním.
185 000 opět volná poloosa, opraveno zalepením - již jsem to tu popisoval , od té doby Ok
JINAK BĚŽNÝ SERVIS DLE DOPORUČENÍ VÝROBCE - VIZ MANUÁL
V současné době najeto 208 000
duben 2013:Takže najeto 230 000 , mězitím běžná bižuterie jako brzdy, olej, filtry, seřízení LPG , výměna svíček- začal lehce na volnoběh kuckat jeden válec, po výměně OK , holt na plyn budu muset měnit v menším intervalu.Jinak spokojenost, bez závad.
Hodnocení - za danou cenu velmi vysoká užitná hodnota , pohodlné , schopno zdolat i středně těžký terén.
Nevýhody - v této motorizaci nižší kroutící moment na motoru, s vlekem (2t) trošku těžkopádnější,slušela by 5-ti stupňová automat. převodovka s plynulejším řazením, dále ne úplně inteligentní automatická klimatizace.
Naposledy upravil(a) viita dne ned dub 14, 2013 9:20 am, celkem upraveno 4 x.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
Moje Sorento 2,5 CRDI EX - Holland vyrobený 15.10. 2008 tedy 15 dní před ukončení výroby.
Při cca 30 tkm cívka imobilizéru. Vyměněno na garanci.
Při cca 45 Tkm reklamované křupání při ostrém zatáčení, zejména na kruháči. Vyměněná převodovka řízení, tyčky stabilizátoru, volantová hřídel. Na závadu se ale nepřišlo v servisu a auto vrácený a křupající dále, ale omlazený na záruku. Kia se velice snažila, ale byl to rébus. Na záruku a cena cca 48 tisíc pro Kiu.
Po bádání po příčině jsem našel místo ze kterého šel ten zvuk a to bylo spojení nosné příčky přístrojovky a skeletu. Spoj jsem povolil, stříklul tekutý teflon a zase utáhnul a je ticho jako v kostele . Jednoduché, levné řešení a nyní při 72 Tkm nic nevrže a nezlobí.
Super spokojenost se spotřebou a tažnou sílou 3 tuny se závěsem na 3,5 tuny. Myslím že moc konkurenčních značek není s takovým poměrem ceny a užitné hodnoty a nákladovosti provozu.
Při cca 30 tkm cívka imobilizéru. Vyměněno na garanci.
Při cca 45 Tkm reklamované křupání při ostrém zatáčení, zejména na kruháči. Vyměněná převodovka řízení, tyčky stabilizátoru, volantová hřídel. Na závadu se ale nepřišlo v servisu a auto vrácený a křupající dále, ale omlazený na záruku. Kia se velice snažila, ale byl to rébus. Na záruku a cena cca 48 tisíc pro Kiu.
Po bádání po příčině jsem našel místo ze kterého šel ten zvuk a to bylo spojení nosné příčky přístrojovky a skeletu. Spoj jsem povolil, stříklul tekutý teflon a zase utáhnul a je ticho jako v kostele . Jednoduché, levné řešení a nyní při 72 Tkm nic nevrže a nezlobí.
Super spokojenost se spotřebou a tažnou sílou 3 tuny se závěsem na 3,5 tuny. Myslím že moc konkurenčních značek není s takovým poměrem ceny a užitné hodnoty a nákladovosti provozu.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
Koupeno letos v květnu.Exotika-2.4 benz.Auto v poho.Bez šťourání kutilů.Najeto při koupi 112000,teď necelých 118000.
Čeká mě výměna chl.kapaliny a termostat.Sice se nepřehřívá,ale chci mít jistotu.Rozvody byly dělaný.Olej mi měnil prodejce.Měnil jsem akumulátor-byl ještě původní KIA,nový za 2300.Oprava výfukovýho potrubí-za 1000 kaček.Pak jsem měnil svíčky-1200.Možná by to chtělo vyměnit čerpadlo a řemeny,ale to je jen pro jistotu.Tlumiče zadní budou v příštím roce a spláchnu s nima i předky.Ale zatím investice cca.včetně pár žárovek 4700.
Čeká mě výměna chl.kapaliny a termostat.Sice se nepřehřívá,ale chci mít jistotu.Rozvody byly dělaný.Olej mi měnil prodejce.Měnil jsem akumulátor-byl ještě původní KIA,nový za 2300.Oprava výfukovýho potrubí-za 1000 kaček.Pak jsem měnil svíčky-1200.Možná by to chtělo vyměnit čerpadlo a řemeny,ale to je jen pro jistotu.Tlumiče zadní budou v příštím roce a spláchnu s nima i předky.Ale zatím investice cca.včetně pár žárovek 4700.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: úte pro 15, 2009 12:48 pm
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
2,5 CRdi rok 2006 kúpené ako nové je to verzia pred FL v plnej palbe.
Pri cca 130 000Km výmena gufier na rozvodvke , neviem presne tiekol tam olej oprava cca 150Euro
Pri 150 000Km výmena čidla teplty pre climatronic 40euro
pri 170 000Km výmena ložiska predného kolesa 300euro
pri 180 000km výmena dorazov zadnej nápravy komplet cca 150euro
A inak bežná údržba olej 5w40 + samozrejme v diff a prevodovke , každých 30 000km.Aktuálne najazdených cca 200 000km. auto funguje bez problémov , používam ho aj na ťažkú prácu (tažké prívesy) dakedy aj s hmotnosťou nad 5ton ked som v kamenolome , v lese na chate s tým ťahám stromi z lesa (príprava na zimu) sem-tam dáky ten autoprepravník a pod. a okrem toho aj s rodinou na výlety po celej EÚ a tak. S autom jazdím aj dosť v teréne nakoľko mám chatu v dosť neprístupnom teréne sused má forestra a stáva sa hlavne v zime , že forester zostane dole a sorento sa vytiahne až hore ku chalupe:). Celkovo na auto nenadávam a ani ho nechcem moc chváliť ťuk-ťuk všetko funguje tak ako má.Na dialnici ani v teréne ho nešetrím ale dochladzujem turbo a jednoducho sa strám a viem ako sa treba správať k technike. na auto je max. spoľah..čo sa týka úžitkovej hodnote dávam 90 bodov zo 100.
Pri cca 130 000Km výmena gufier na rozvodvke , neviem presne tiekol tam olej oprava cca 150Euro
Pri 150 000Km výmena čidla teplty pre climatronic 40euro
pri 170 000Km výmena ložiska predného kolesa 300euro
pri 180 000km výmena dorazov zadnej nápravy komplet cca 150euro
A inak bežná údržba olej 5w40 + samozrejme v diff a prevodovke , každých 30 000km.Aktuálne najazdených cca 200 000km. auto funguje bez problémov , používam ho aj na ťažkú prácu (tažké prívesy) dakedy aj s hmotnosťou nad 5ton ked som v kamenolome , v lese na chate s tým ťahám stromi z lesa (príprava na zimu) sem-tam dáky ten autoprepravník a pod. a okrem toho aj s rodinou na výlety po celej EÚ a tak. S autom jazdím aj dosť v teréne nakoľko mám chatu v dosť neprístupnom teréne sused má forestra a stáva sa hlavne v zime , že forester zostane dole a sorento sa vytiahne až hore ku chalupe:). Celkovo na auto nenadávam a ani ho nechcem moc chváliť ťuk-ťuk všetko funguje tak ako má.Na dialnici ani v teréne ho nešetrím ale dochladzujem turbo a jednoducho sa strám a viem ako sa treba správať k technike. na auto je max. spoľah..čo sa týka úžitkovej hodnote dávam 90 bodov zo 100.
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
Tak najeto 219 000 , pouze výměna olejů a běžná údržba ...také výměna plynových vstřiků , vydržely 80tis. díky špatnému servisu a nevýměně filtrů...zase potvrzení že cokoli svěříš "odborníkům" jde do háje...Jinak naprostá spokojenost.Chystám se motor čipnout i něco málo koníků výš, tak jsem zvědav..viita píše:Předpokládám , že se netýká provozních kapalin a dílů běžného opotřebení, to bychom tu byli dlouho
Takže: 110 000 km koupě vozidla , koupeno v ČR ojeté přímo v KIa , protihodnotové vozidlo , typ 3,5 benzín , automat, EX , rok výr. 2005
115 000 km výměna senzoru TPS (senzor polohy plyn. pedálu)
117 000 km montáž LPG - sekvenční BRC
160 000 km výměna pravé přední poloosy- vymačkaná hřídel mezi kšandou a vnitřním kloubem poloosy
166 000 km šroubek M3 padený do sání , uvolněný z klapky v sacím potrubí (to je zrovna to, co diesel nemá) častá závada na 3,5 benzín, důsledek- uhnuté dva ventily, čili jedna hlava dolů , oprava cca 6 000,- Kč , všechny šrouby na klapkách v sání řádně zajištěny roztemováním.
185 000 opět volná poloosa, opraveno zalepením - již jsem to tu popisoval , od té doby Ok
JINAK BĚŽNÝ SERVIS DLE DOPORUČENÍ VÝROBCE - VIZ MANUÁL
V současné době najeto 208 000
Hodnocení - za danou cenu velmi vysoká užitná hodnota , pohodlné , schopno zdolat i středně těžký terén.
Nevýhody - v této motorizaci nižší kroutící moment na motoru, s vlekem (2t) trošku těžkopádnější,slušela by 5-ti stupňová automat. převodovka s plynulejším řazením, dále ne úplně inteligentní automatická klimatizace.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
Taktéž.Ze svými 140 to půjde na 155 cca.A zvědavej jsem taky.viita píše:Tak najeto 219 000 , pouze výměna olejů a běžná údržba ...také výměna plynových vstřiků , vydržely 80tis. díky špatnému servisu a nevýměně filtrů...zase potvrzení že cokoli svěříš "odborníkům" jde do háje...Jinak naprostá spokojenost.Chystám se motor čipnout i něco málo koníků výš, tak jsem zvědav..viita píše:Předpokládám , že se netýká provozních kapalin a dílů běžného opotřebení, to bychom tu byli dlouho
Takže: 110 000 km koupě vozidla , koupeno v ČR ojeté přímo v KIa , protihodnotové vozidlo , typ 3,5 benzín , automat, EX , rok výr. 2005
115 000 km výměna senzoru TPS (senzor polohy plyn. pedálu)
117 000 km montáž LPG - sekvenční BRC
160 000 km výměna pravé přední poloosy- vymačkaná hřídel mezi kšandou a vnitřním kloubem poloosy
166 000 km šroubek M3 padený do sání , uvolněný z klapky v sacím potrubí (to je zrovna to, co diesel nemá) častá závada na 3,5 benzín, důsledek- uhnuté dva ventily, čili jedna hlava dolů , oprava cca 6 000,- Kč , všechny šrouby na klapkách v sání řádně zajištěny roztemováním.
185 000 opět volná poloosa, opraveno zalepením - již jsem to tu popisoval , od té doby Ok
JINAK BĚŽNÝ SERVIS DLE DOPORUČENÍ VÝROBCE - VIZ MANUÁL
V současné době najeto 208 000
Hodnocení - za danou cenu velmi vysoká užitná hodnota , pohodlné , schopno zdolat i středně těžký terén.
Nevýhody - v této motorizaci nižší kroutící moment na motoru, s vlekem (2t) trošku těžkopádnější,slušela by 5-ti stupňová automat. převodovka s plynulejším řazením, dále ne úplně inteligentní automatická klimatizace.
Tak hezkýho Silvestra!
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
duben 2013:Takže najeto 230 000 , mězitím běžná bižuterie jako brzdy, olej, filtry, seřízení LPG , výměna svíček- začal lehce na volnoběh kuckat jeden válec, po výměně OK , holt na plyn budu muset měnit v menším intervalu.Jinak spokojenost, bez závad.Čipovat nebudu, raději to nechám jak to je.zdeny65 píše:viita píše:Tak najeto 219 000 , pouze výměna olejů a běžná údržba ...také výměna plynových vstřiků , vydržely 80tis. díky špatnému servisu a nevýměně filtrů...zase potvrzení že cokoli svěříš "odborníkům" jde do háje...Jinak naprostá spokojenost.Chystám se motor čipnout i něco málo koníků výš, tak jsem zvědav..viita píše:Předpokládám , že se netýká provozních kapalin a dílů běžného opotřebení, to bychom tu byli dlouho
Takže: 110 000 km koupě vozidla , koupeno v ČR ojeté přímo v KIa , protihodnotové vozidlo , typ 3,5 benzín , automat, EX , rok výr. 2005
115 000 km výměna senzoru TPS (senzor polohy plyn. pedálu)
117 000 km montáž LPG - sekvenční BRC
160 000 km výměna pravé přední poloosy- vymačkaná hřídel mezi kšandou a vnitřním kloubem poloosy
166 000 km šroubek M3 padený do sání , uvolněný z klapky v sacím potrubí (to je zrovna to, co diesel nemá) častá závada na 3,5 benzín, důsledek- uhnuté dva ventily, čili jedna hlava dolů , oprava cca 6 000,- Kč , všechny šrouby na klapkách v sání řádně zajištěny roztemováním.
185 000 opět volná poloosa, opraveno zalepením - již jsem to tu popisoval , od té doby Ok
JINAK BĚŽNÝ SERVIS DLE DOPORUČENÍ VÝROBCE - VIZ MANUÁL
V současné době najeto 208 000
Hodnocení - za danou cenu velmi vysoká užitná hodnota , pohodlné , schopno zdolat i středně těžký terén.
Nevýhody - v této motorizaci nižší kroutící moment na motoru, s vlekem (2t) trošku těžkopádnější,slušela by 5-ti stupňová automat. převodovka s plynulejším řazením, dále ne úplně inteligentní automatická klimatizace.
Tak oživím téma.
Najeto 295 tis. Proběhla výměna vadného vodního chladiče, byly rozvody,preventivně zapalovací cívky,jinak běžná údržba jako oleje, brzdy atd.Plynové vstřiky Valtec zatím na jedničku i po najetí 70 tis. stále drží.Pouze seřízení LPG.Motor nebere olej ,automat řadí bez chyby.I origo svíčky obj. z Koreje jsou zatím O.K.Jedním slovem spokojenost.
Naposledy upravil(a) viita dne čtv srp 21, 2014 8:54 am, celkem upraveno 1 x.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
Nyní při 84 tkm zcela bez závad a servis vlastní. Právě jsem měnil gumy za letní a destičky jsou zatím bezvadný a vydrží ještě hodně dlouho. Takže zatím naprostá spokojenost.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
Ahoj, tak tady je můj seznam oprav a údržby :
( doložená činnost před koupí )
126 000 únor 2011 výměna oleje 5W – 30
Výměna oleje v aut. převodovce 5l (Castrol Dexron III )
Výměna plochého řemene, promazání napínáku
Diagnostika, kontrola seřízení geometrie, desinfekce a
doplnění klimatizace
Výměna 2 ks žhavících svíček
Nástřik spodku ( zinek + bitumen )
135 000 srpen 2011 montáž nových předních brzdových kotoučů + obložení
137 000 6.září 2011 auto koupeno ( soukromý prodej )
Prohlídka po koupi : výměna žárovky v levém brzdovém světle
Výměna pojistky 30 A na zásuvku pod popelníkem
Nesvítí hlavní osvětlení interiéru ( zoxidované kontakty )
143 800 16. únor 2012 Výměna oleje v motoru 5W – 40
Výměna oleje v předním i zadním diferenciálu
Výměna vzduchového filtru
Celkem 3.300,-
Zjištěna vůle na PP kole ( až 1 cm )
22. únor 2012 Oprava - výměna ložiska PP kola
Ložisko 2.600,-, Celkem 3.000,-
145 000 18.březen 2012 Měření spotřeby :
Palivo : nafta OMV Maxx Motion Diesel
Trasa : Týniště – Praha a zpět po „staré“ bez dálnice
247 km = 19,44 l = 7,9 l / 100 km
146 900 1.květen 2012 Měření spotřeby :
Palivo : nafta OMV Maxx Motion Diesel ( 38.80 Kč )
Trasa : H.K. výlet Trosky - Kost
337 km = 28,35 l = 8,4 l / 100 km = 3,26 Kč / 1 km
155 000 31.říjen 2012 Nové zimní pneu Bridgestone Blizac 4 x 4
158 000 18. Březen 2013 Spadlý řemen alternátoru a dalších ….
Z důvodu „posunuté“ řemenice alternátoru ( zadřená „volnoběžka“)
Nová řemenice i s prací 6300,- ( svým spěchem na opravu jsem nesehnal levnější.... dá se asi za 1500,-)
S autem jinak celkem spokojenost .....
( doložená činnost před koupí )
126 000 únor 2011 výměna oleje 5W – 30
Výměna oleje v aut. převodovce 5l (Castrol Dexron III )
Výměna plochého řemene, promazání napínáku
Diagnostika, kontrola seřízení geometrie, desinfekce a
doplnění klimatizace
Výměna 2 ks žhavících svíček
Nástřik spodku ( zinek + bitumen )
135 000 srpen 2011 montáž nových předních brzdových kotoučů + obložení
137 000 6.září 2011 auto koupeno ( soukromý prodej )
Prohlídka po koupi : výměna žárovky v levém brzdovém světle
Výměna pojistky 30 A na zásuvku pod popelníkem
Nesvítí hlavní osvětlení interiéru ( zoxidované kontakty )
143 800 16. únor 2012 Výměna oleje v motoru 5W – 40
Výměna oleje v předním i zadním diferenciálu
Výměna vzduchového filtru
Celkem 3.300,-
Zjištěna vůle na PP kole ( až 1 cm )
22. únor 2012 Oprava - výměna ložiska PP kola
Ložisko 2.600,-, Celkem 3.000,-
145 000 18.březen 2012 Měření spotřeby :
Palivo : nafta OMV Maxx Motion Diesel
Trasa : Týniště – Praha a zpět po „staré“ bez dálnice
247 km = 19,44 l = 7,9 l / 100 km
146 900 1.květen 2012 Měření spotřeby :
Palivo : nafta OMV Maxx Motion Diesel ( 38.80 Kč )
Trasa : H.K. výlet Trosky - Kost
337 km = 28,35 l = 8,4 l / 100 km = 3,26 Kč / 1 km
155 000 31.říjen 2012 Nové zimní pneu Bridgestone Blizac 4 x 4
158 000 18. Březen 2013 Spadlý řemen alternátoru a dalších ….
Z důvodu „posunuté“ řemenice alternátoru ( zadřená „volnoběžka“)
Nová řemenice i s prací 6300,- ( svým spěchem na opravu jsem nesehnal levnější.... dá se asi za 1500,-)
S autem jinak celkem spokojenost .....
Kia Sorento 2,5 CRDI 16V, r.v.2004, automat
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
Nelze evidovat,furt něco,furt ve střehu.
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
viktore já se z tebe pos..u sem si zase poprskal klávesnicu a monitor
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
Byli jsme tento víkend v Budapešti,prásknout si pár ponorů v zatopené fabrice po Hitlerovi.Takové vzrůšo,jaká byla cesta,z Ostravy až na místo cca 600km čistě po dálnici,na tachošu 120-130,kolem mě fičely auta jak čerti a já našpizované uši,lovil jsem zvuky,vytřeštěné oči na palivoměr a stažená prdel,jestli to ta mrdka zvládne.Ponory jako adrenalínová záležitost proti předstvě zpáteční cesty byly hovno.Po návratu domů jsem se od radosti zalil jabkovicí.Uvažuju o dovolené na zotavenou.
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
No volnoběžka je známá tím,že se vždycky mění z rozvodama.Pakliže se rozvody nedělají často,tak limit je cca.100000 km.serti píše:Ahoj, tak tady je můj seznam oprav a údržby :
( doložená činnost před koupí )
158 000 18. Březen 2013 Spadlý řemen alternátoru a dalších ….
Z důvodu „posunuté“ řemenice alternátoru ( zadřená „volnoběžka“)
Nová řemenice i s prací 6300,- ( svým spěchem na opravu jsem nesehnal levnější.... dá se asi za 1500,-)
S autem jinak celkem spokojenost .....
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Při jakých ujetých kilometrech jste co opravovali, měnil
Jenže u CRDI se rozvody nemění ty jsou řetězem. Mění se maximálně hnací řemen altíku.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm