Antena
Antena
Zdravím,
mám menší technický problém a to s antenou... potvora se zasekla. Nejdřív to při vyjíždění (anteny) kleplo 3x a vyjela skorem celá, teď už klepne 5x a vyjede tak 20cm... co mám pohladit kladivem, aby se to opravilo? Ps: při zajíždění to přeskakuje taky.
mám menší technický problém a to s antenou... potvora se zasekla. Nejdřív to při vyjíždění (anteny) kleplo 3x a vyjela skorem celá, teď už klepne 5x a vyjede tak 20cm... co mám pohladit kladivem, aby se to opravilo? Ps: při zajíždění to přeskakuje taky.
- Reklama
Re: Antena
Ja mám napájanie odpojené a ručne som ju vysunul na maximum a mám po probléme.
Re: Antena
Ja mam nalepenou na skle i kdyz mi funguje prut, ale ten neni tak vykonej tak jsem ho odpojil.
Re: Antena
Mne se tohle taky stává, hlavně v zimním období. Používám na to silikonový olej. Pořádně nastříkat a nechat působit. Mělo by to po čase povolit. Jak se ti to uvolní, tak je dobré celý ten prut očistit a znovu promazat tím silikonem.
Bostra
Bostra
Kia Sorento EX 2,5 CRDI AUTOMAT r.v.2007
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antena
Tejn prut je k ničemu.Stačí se někde vyhýbat a chytit s ním o okolní větvičky...dávno jsem ho nahradil anténou na střeše (v zadní části,) typ "krátkej bičík" samo se zesilovačem tan samej co se dává do VW , žádná napodobenina.NAPROSTÁ spokojenost, od tý doby mi rádio konečně i hraje. Ale už se to tu řešilo, už jsem to sem jednou psal.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Re: Antena
jÁ KDYŽ KOUPIL SORIHO,TAK TAM BYLA ANTÉNA ULOMENÁ SEHNAL JSEM NEORIGINÁL VYSOUVACÍ PŘELETOVAL ŠTEKR A OD TÉ DOBY BEZ PROBLÉMU.
Re: Antena
Tak jsem to namazal, uvidíme... dle mě to ale asi nepomůže...
PS:při zapnutí vyjíždí 2 díly pak 5x nadskočí a konečná. Při zajíždění je to to samé, zajede a 5x klepne... zřejmě tam něco přeskakuje.
asi vezmu flexu a bude, mu he he
PS:při zapnutí vyjíždí 2 díly pak 5x nadskočí a konečná. Při zajíždění je to to samé, zajede a 5x klepne... zřejmě tam něco přeskakuje.
asi vezmu flexu a bude, mu he he
Re: Antena
Dneska jsem mazal anténu teflonovým olejem, protože se ráno na ní udělala námrza a potvůrka nechěla se celá zasunout. Ten olej je na to dobrej, nachvíli je pokoj od problémů.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Antena
Tak ja to protáhnul WD40 a zřejmě se jedná už o mechanickou závadu.... neví někdo jak se do ní leze? Díky.Jirka N. píše:Dneska jsem mazal anténu teflonovým olejem, protože se ráno na ní udělala námrza a potvůrka nechěla se celá zasunout. Ten olej je na to dobrej, nachvíli je pokoj od problémů.
Re: Antena
osobně mám anténu přes spínač, po městě ji nepotřebuji a když se signál ztrácí tak si ji vysunu kdy chci, štvalo mě jak po zapnutí klíčku pořád vyjížděla a zajížděla
Re: Antena
Až doslouží tak se podívám na nějakou moderní střešní, taky mě vadí to neustálý zajíždění a vysouvání. Taky to pokrytí ledem a následné nedokonalé zasunutí utvrdilo moje rozhodnutí.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Antena
Dobrej nápadkozejk píše:osobně mám anténu přes spínač, po městě ji nepotřebuji a když se signál ztrácí tak si ji vysunu kdy chci, štvalo mě jak po zapnutí klíčku pořád vyjížděla a zajížděla
Já mám teda nevysunovací a mám tam prut.Místo něj sháním nějakou gumovku,co má kloub,aby se dala sklopit podél okenního sloupku.Bohužel marně.
Jirkovi:Díru do střechy bych nedělal.Jsem rád,že nemám po x-letech žádnou díru v kastli navíc A když už je v blatníku tak to radši přizpůsobit třeba na tu gumovku,nebo podobnou krátkou,to už je jedno.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Antena
Začal jsem pracovat na projektu střešní anténa protože ta elektricky vysouvací mě nedělá moc radost a má nejlepší léta za sebou. Takže již je v zadní části střechy namontovaná gumová se zesilovačem jako má Octávka 1 a zejtra budu protahovat koaxiál dopředu k rádiu. Novou anténu jsem ve spoji se střechou natřel voskem na dutiny a tím jí ještě zatěsnil dodatečně a ochránil proti korozi průchod střechou. Potěšilo mě že výrobce Sorenta udělal ve vnitřní izolaci střechy vybrání pro tuto anténu. Takže stačilo vyvrtat díru o průměru 14 mm na správným místě a nemuselo se jinak nic upravovat.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Antena
Stejne zasekavani jsem mel i ja pri zakoupeni vozu, ale cely ten strojek anteny lze vyndat, kdyz sundas kolo a lehce odtlacis podbeh.
Pak to lze krasne demontovat, vsechno je na sroubky.
Nahore na blatniku je jedina matice a strojek anteny je na par sroubku.
Je to pohaneno takovym plastovym navyjakem, ktery ma mechanickou pojistu a proto to cvakani.
Ja to vyresil tak, ze jsem to rozmontoval, lihem ocistil ty segmenty anteny a pak pekne WDckem promazal. Prebytecny olej jsem pak setrel hadrem nekolikrat, aby se na to nenabalil prach. Pak jsem namazal strojecek a vse zas slozil zpet. Je to uz pres rok a furt funguje v pohode.
Je fakt, ze jednou za cas tu antenu ocistim hadrem namocenym ve WD40.
Pak to lze krasne demontovat, vsechno je na sroubky.
Nahore na blatniku je jedina matice a strojek anteny je na par sroubku.
Je to pohaneno takovym plastovym navyjakem, ktery ma mechanickou pojistu a proto to cvakani.
Ja to vyresil tak, ze jsem to rozmontoval, lihem ocistil ty segmenty anteny a pak pekne WDckem promazal. Prebytecny olej jsem pak setrel hadrem nekolikrat, aby se na to nenabalil prach. Pak jsem namazal strojecek a vse zas slozil zpet. Je to uz pres rok a furt funguje v pohode.
Je fakt, ze jednou za cas tu antenu ocistim hadrem namocenym ve WD40.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Antena
Koaxiál i s napájecím drátem je již protaženej až pod přístrojovku a obalil jsem ho samolepícím molitanem aby neklepal při cestě od zadní antény. Celou tuto změnu dělám z důvodu že kde mi hraje rádio v Octávce bez jakéhokoliv rušení tak Sorento s teleskopickou anténou skoro nechytne nic.Radia jsou stejná a tak rozdíl v citlivosti tuneru je zanedbatelný. Taky mě vadí to vysunutí a zasunutí při startu a tak od toho bude klid. Původní anténu bez zesilovače před odpojením nakonzervuju a pak zůstane zasunutá v blatníku a nebude se používat.
Když to mám rozdělaný tak namontuju další měřící budíky a budou v místě dvou spodních šuplíků na středovém panelu, které stejně nepoužívám. Bude tam tlak turba, teplota a tlak oleje a teplota vody. Teplota a tlak oleje bude zdvojenej a beru hodnoty od olejového filtru. Dosavadní měření na vrchu přístrojovky je od mazání turba a z olejové vany.
Když to mám rozdělaný tak namontuju další měřící budíky a budou v místě dvou spodních šuplíků na středovém panelu, které stejně nepoužívám. Bude tam tlak turba, teplota a tlak oleje a teplota vody. Teplota a tlak oleje bude zdvojenej a beru hodnoty od olejového filtru. Dosavadní měření na vrchu přístrojovky je od mazání turba a z olejové vany.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm