KIA SORENTO 2003 praskanie

Odpovědět
ferenc8888
Příspěvky: 3
Registrován: čtv čer 20, 2013 7:37 pm

KIA SORENTO 2003 praskanie

Příspěvek od ferenc8888 »

Zdravim mám problem pri akcnej jazde ked ho viac vytocim pocujem praskanie a preskakovanie. Nepraska iba vtedy ked zhodim predny kardan a taha mi zadok mám system TOD.Prosim Vas poradte kde je problem...
Reklama
 

zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: KIA SORENTO 2003 praskanie

Příspěvek od zdeny65 »

ferenc8888 píše:Zdravim mám problem pri akcnej jazde ked ho viac vytocim pocujem praskanie a preskakovanie. Nepraska iba vtedy ked zhodim predny kardan a taha mi zadok mám system TOD.Prosim Vas poradte kde je problem...
Akčně budeš mít v háji buďto diferák a nebo rozvodovku.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
viktor
Příspěvky: 328
Registrován: stř úno 16, 2011 5:58 am

Re: KIA SORENTO 2003 praskanie

Příspěvek od viktor »

No konečně,uplynul týden,na fóru ani čárka,už jsem se lek,že se nikomu nic nevysralo.Nebo se Kii zželelo svých klientů,ty plečky od všech vykoupili a stáhli se zpět do Asie krmit koaly a žrát kočky a na mě zapoměli.
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: KIA SORENTO 2003 praskanie

Příspěvek od zdeny65 »

viktor píše:No konečně,uplynul týden,na fóru ani čárka,už jsem se lek,že se nikomu nic nevysralo.Nebo se Kii zželelo svých klientů,ty plečky od všech vykoupili a stáhli se zpět do Asie krmit koaly a žrát kočky a na mě zapoměli.
No Viki vidíš,nejseš v tom sám. :D
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
zoromak
Příspěvky: 3
Registrován: ned čer 23, 2013 9:40 pm

Re: KIA SORENTO 2003 praskanie

Příspěvek od zoromak »

zdeny65 píše:
ferenc8888 píše:Zdravim mám problem pri akcnej jazde ked ho viac vytocim pocujem praskanie a preskakovanie. Nepraska iba vtedy ked zhodim predny kardan a taha mi zadok mám system TOD.Prosim Vas poradte kde je problem...
Akčně budeš mít v háji buďto diferák a nebo rozvodovku.
Ahoj,mam KIA SORENTO 25 CRDI a mam uplně stejny problem,pri rozjižděni slyšim bouchani nekde u difernecijalu nebo kardanu.v servisu mi bylo řečeno že je přidavna převodovka,opravili jsme ji,a mame zase ten sami problem,bouchani nezmizelo.prosim o radu co mam dělat dal!!!!!děkuju za radu!
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: KIA SORENTO 2003 praskanie

Příspěvek od zdeny65 »

zoromak píše:
zdeny65 píše:
ferenc8888 píše:Zdravim mám problem pri akcnej jazde ked ho viac vytocim pocujem praskanie a preskakovanie. Nepraska iba vtedy ked zhodim predny kardan a taha mi zadok mám system TOD.Prosim Vas poradte kde je problem...
Akčně budeš mít v háji buďto diferák a nebo rozvodovku.
Ahoj,mam KIA SORENTO 25 CRDI a mam uplně stejny problem,pri rozjižděni slyšim bouchani nekde u difernecijalu nebo kardanu.v servisu mi bylo řečeno že je přidavna převodovka,opravili jsme ji,a mame zase ten sami problem,bouchani nezmizelo.prosim o radu co mam dělat dal!!!!!děkuju za radu!
Chytni za kardany a pootáčením zjistíš,kde je problém.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
ferenc8888
Příspěvky: 3
Registrován: čtv čer 20, 2013 7:37 pm

Re: KIA SORENTO 2003 praskanie

Příspěvek od ferenc8888 »

No to si m dojal teraz ten problem mam ja a tiez mi povedali ze rozvodovka,, ze by to bola vola v kardanoch neda sa to nejakou vylucovacou metodou zistit kde ten problem je naozaj SKUSTE PORADIT
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: KIA SORENTO 2003 praskanie

Příspěvek od Jirka N. »

Pokud je TOD tak zásada je mít všechny pneumatiky naprosto stejný, tedy výrobce, rok výroby a šarže a dále stejnou výšku profilu vzorku s tolerancí 1-1,5 mm. Pokud není něco z toho splněný tak dojde k likvidaci rozdělovací převodovky a to postupně. Takže u tohoto začít s kontrolou než bude pozdě.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: KIA SORENTO 2003 praskanie

Příspěvek od zdeny65 »

Jirka N. píše:Pokud je TOD tak zásada je mít všechny pneumatiky naprosto stejný, tedy výrobce, rok výroby a šarže a dále stejnou výšku profilu vzorku s tolerancí 1-1,5 mm. Pokud není něco z toho splněný tak dojde k likvidaci rozdělovací převodovky a to postupně. Takže u tohoto začít s kontrolou než bude pozdě.
Zlatá klasika :D
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Odpovědět