Problémy
Problémy
1. Po 1 měsíci provozu a 1000 km ubyla chladící kapalina. Předtím se hladina blížila F, taď se spíš blíží L.
2. Hladina oleje je na rysce až za druhou tečkou ... to mi přijde jako že je přepněno.
3. Na cestě z hor mi několikrát problikla palubovka, jako bych vypnul světla a zase zapnul - ale slyšitelně to cvakalo. Udělalo to jednou i valfimu a už se to neopakovalo ...
4. Trochu vrže palubovka při rychlejším přejezdu nerovností a někdy při 2000 ot/min rozonuje. Taky vrže zadní roletka na zakrytí kufru.
5. Na menších nerovnostech vpohodě, ale jak se najede na něco většího, hlavně v zatáčce, tak je to hlučné - nevím, buď klepe přímo v nápravě nebo někde v palubovce ... ale přenáší se to jakoby až do volantu.
Možná to je normální, jenom od toho čekám nějaké zázraky... ( ? )
2. Hladina oleje je na rysce až za druhou tečkou ... to mi přijde jako že je přepněno.
3. Na cestě z hor mi několikrát problikla palubovka, jako bych vypnul světla a zase zapnul - ale slyšitelně to cvakalo. Udělalo to jednou i valfimu a už se to neopakovalo ...
4. Trochu vrže palubovka při rychlejším přejezdu nerovností a někdy při 2000 ot/min rozonuje. Taky vrže zadní roletka na zakrytí kufru.
5. Na menších nerovnostech vpohodě, ale jak se najede na něco většího, hlavně v zatáčce, tak je to hlučné - nevím, buď klepe přímo v nápravě nebo někde v palubovce ... ale přenáší se to jakoby až do volantu.
Možná to je normální, jenom od toho čekám nějaké zázraky... ( ? )
- Reklama
Musím sebekriticky přiznat, že asi hledám problémy, kde nejsou. Po 1000 km v CEEDovi jsem zase nasednul do svého starého sporťáku a byl to fakt humus. Člověk si zvykne na lepší hned.Filo píše:Tak to jsi mě clkem zaskočil.Já se chystám do nového vozu nasednout koncem října
CEEDa jsem umyl a mám ho zase rád ...
problémy
ahoj, co se týče zadní roletky u sw, tak mám podobnou zkušenost s vrzáním,ale to je spíše na konci před uchycením to mlaská o okolní plasty,ale to se asi vsákne, chci se vás zeptat na něco jiného, jak se vám ředí 2, mě to jde docela ztuha, ale když se zahřeje tak je to v pohodě, ale ten začátek je docela krutej, byl jsem se zeptat v servisu a po projížďce mi mechanik řekl, že je to dobré a že si převodovka zatím sedá a čím víc najedu, tak to bude lepší
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát lis 23, 2007 10:01 pm
- Bydliště: vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy
v každém případě na to máš záruku sedm let,tak to ted neřeš a když si to nesedne během několika tisic kilometrů,tak ti to můsí v rámci záruky v servisu odstranit.Zrovna dnes jsem měnil kompletní spojku na SPORTAGE a to měla najeto pouze 800 km.ceed sw píše:ahoj, co se týče zadní roletky u sw, tak mám podobnou zkušenost s vrzáním,ale to je spíše na konci před uchycením to mlaská o okolní plasty,ale to se asi vsákne, chci se vás zeptat na něco jiného, jak se vám ředí 2, mě to jde docela ztuha, ale když se zahřeje tak je to v pohodě, ale ten začátek je docela krutej, byl jsem se zeptat v servisu a po projížďce mi mechanik řekl, že je to dobré a že si převodovka zatím sedá a čím víc najedu, tak to bude lepší
kia ceed sw problemy
ahoj všem, mám najeto 5200 km a zkušenosti jsou takové, dvojka stále jde hůř řadit, hlavně, když je to studené, když se auto zahřeje, tak už je to celkem v pohodě, ale co se týče přejíždění větších nerovností, tak je to absolutní hrůza, je totiž celkem slyšet vrzání plastů v interieru, malé nerovnosti jsou v pohodě. Chci se zeptat, dá se něco takového reklamovat?
Re: kia ceed sw problemy
To "ceed sw"
Pokud se záruka vztahuje aj na kvalitu zpracování (jako, že asi ne), tak to zkus reklamovat ... možná se dá něco "vychytat" a v servisu Ti pomůžou.
Chci se zeptat ... jak to vypadá s tím řazením? Jak se Vám daří řadit jednička a dvojka při pomalé jízdě nebo při stojícím autě?
Pokud se záruka vztahuje aj na kvalitu zpracování (jako, že asi ne), tak to zkus reklamovat ... možná se dá něco "vychytat" a v servisu Ti pomůžou.
Chci se zeptat ... jak to vypadá s tím řazením? Jak se Vám daří řadit jednička a dvojka při pomalé jízdě nebo při stojícím autě?
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte kvě 06, 2008 12:11 pm
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte zář 23, 2008 1:47 pm
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Problémy
Mám prosbičku,nevíte někdo,jak dopojit tn bzučák na nezapnuté pásy?po městě pásy nepoužívám a ty tři minuty nebo kolik,to je hrozné,stačí mi,kdžy bude svíti červená kontrolka.Díky moc za odpo,ale do servisu se mi s tím skrze toto nechce
Teplota motoru
Koupil jsem Ceed SW 1,6D (85 kW) na 5.000 km (používal zaměstnanec servisu). Jsem zvyklý z Octavie 1,9D (77 kW), že po ohřátí je teplota motoru přesně uprostřed stupnice, tedy 90 C. U Ceeda se mi dostane na 80 C, když se hodně snažím (oči v rovině přímo proti ukazateli), tak skoro 85 C. Je to standardní a nemám to řešit?
KIA Ceed SW 1,6D Comfort-2009
Re: Problémy
Mám Ceed cca 8 měsíců a najeto přes 30 tkm. Verze 2.0 full verze + ESP skušenosti zatím celkem dobré akorát jsem musel jít už jednou na záruční servis se spojkou (spojkový válec). Ve firmě máme 3 stejné vozy a dva už maji stejnou závadu za sebou u třetího se rozsypala převodovka (nešel řadit 6st.) Ale ať auto jenom nehaním jeli jsme s ním do itálie a kde Škodovky už nahazovali řetězy tam KIA šlapala jako hrom. ESP svítilo nonstop, ale auto se hrabalo do kopce jako by to byla 4kolka (mám doma SUBARU takže vím očem je řeč). To samé průjezdy zatáček, kde auto sedí jako přibyté.