tečúce riadenie

Odpovědět
Patricius135
Příspěvky: 32
Registrován: úte pro 15, 2009 12:48 pm

tečúce riadenie

Příspěvek od Patricius135 »

Neriešil niekto problém s téčúcim riadením okolo manžiet?
mám sorento 2,5cdrdi rok.2005 pred FL a dnes mi v servise povedali že výmena riadenia bude stáť 1600Euro.
Na inom fóre som čítal že v nemecku to menili preventívne v záruke údajne sorentá vyrobené v r. 2005 a 2006 s týmto mali problém.

Neriešil nikto jeho generálku? semeringy a pod.
Ďakujem
Reklama
 

Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: tečúce riadenie

Příspěvek od Jirka N. »

Sice mě řízení neteče, ale od 40 tKm mi začalo něco klepat při jízdě po kruháči. Pak se to ozývalo častěji a já po dlouhém pátrání objevil vůlli v čepu na spojovačce u hřebenu řízení pod manžetou. Vůle se v mezičase stále zvětšuje a nyní to klepe již i v klasické zatáčce a vůle je tam několi mm. Takže nyní jsem objednaný na 45 tkm prohlídku a tam se to bude měnit. Pravda s tak rychlým koncem jsem nepočítal protože u Mondea jsem měl tento čep i po 180 tkm velice tuhý a tyčka spojovačky po demontáži krajního kuláku držela v jakékoliv pozici aniž klesala sama dolů. Dírám se vyhybám, terén nejezdím a tak mi to hlava nebere.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: tečúce riadenie

Příspěvek od Jirka N. »

Takže jsem z garančky zpátky a řízení je Ko a musí se vyměnit. Vyrobené bylo 04.10. 2008 a vydrželo jen 40 tkm. Ještě že je ta záruka.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
viita
Příspěvky: 194
Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
Bydliště: Nové Syrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: tečúce riadenie

Příspěvek od viita »

Jirka N. píše:Sice mě řízení neteče, ale od 40 tKm mi začalo něco klepat při jízdě po kruháči. Pak se to ozývalo častěji a já po dlouhém pátrání objevil vůlli v čepu na spojovačce u hřebenu řízení pod manžetou. Vůle se v mezičase stále zvětšuje a nyní to klepe již i v klasické zatáčce a vůle je tam několi mm. Takže nyní jsem objednaný na 45 tkm prohlídku a tam se to bude měnit. Pravda s tak rychlým koncem jsem nepočítal protože u Mondea jsem měl tento čep i po 180 tkm velice tuhý a tyčka spojovačky po demontáži krajního kuláku držela v jakékoliv pozici aniž klesala sama dolů. Dírám se vyhybám, terén nejezdím a tak mi to hlava nebere.
Nevím jak, je to u novějších ročníků, ale u mé 2005 je tento čep výměnný díl za pár kaček.Vytočí se z tyče řízení, jde to trochu hůř , bo je jištěný Loctitem, nebo něčím podobným, ale je to práce na chvíli, vedou ho všude - třeba Kelly.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: tečúce riadenie

Příspěvek od Jirka N. »

V mezičase se v servisu zjistilo že je něco s hřebenem a na něm je ta vůle. Takže je to totálka řízení. Jen mě těší že na nové řízení bude záruka dva roky a tak mám dost času na další zkušenosti. Tohle se bude měnit na záruku, mám jí do ledna příštího roku.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
cuhi31
Příspěvky: 1
Registrován: pon srp 01, 2011 8:23 pm

Re: tečúce riadenie

Příspěvek od cuhi31 »

Mne tieko servoriadenie tak som ho dal opraviť za 200 eura.Stále mi drží,tak som rád. :D
Odpovědět