jak poznat kvalitní naftu
Re: jak poznat kvalitní naftu
to že nemá rám mě nevadí, v takovým těžkým terénu nejezdím a popravdě s pohonem který má Sorento bych se do něj ani neopovážil. Taky se může stát že skončíme u Yarise
- Reklama
Re: jak poznat kvalitní naftu
Ten rám je taky pro tahání přívěsu, ono tažnou sílu 3000 - 3500 kg nemá každé auto.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: jak poznat kvalitní naftu
Bohuzel ne a tudiz vyber aut, ktery muzou tahat 3,5t nic moc.
Zase ale na druhou stranu, pokud s tim clovek nepotrebuje tolik tahat, tak je to "jenom" zbytecna zatez.
Zase ale na druhou stranu, pokud s tim clovek nepotrebuje tolik tahat, tak je to "jenom" zbytecna zatez.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: jak poznat kvalitní naftu
řelk bych ze ten motor ani nepozna jestli má tažný nebo ne , nedavno jsem tahal malyho citrona ze škarpy a ani jsem ho pomalu za sebou necejtil
Re: jak poznat kvalitní naftu
Protože mám 125 Kw a cca 400 Nm tak si taky nestěžuji, jen se musí počítat při brždění s velkou váhou. Povolená hmotnost soupravy je 5640 Kg.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: jak poznat kvalitní naftu
Jak pise Jirka, neni problem to rozjed, ale zastavit, coz je samozrejme vetsi problem a musi se hodne myslet dopredu. Ja mam auto oficialne na 2,8t prives ( pouze 103 kW ), taham za tim neco pres 3 tuny a nemel jsem zatim problem. Kvuli manualu tomu samozrejme musi clovek vyhovet a bohuzel proste obcas jedu do kopce na dvojku s kamionama , nebo se pomaleji rozjizdim na krizovatce, abych to nemusel turovat a palit spojku. Co mne vzdicky utesuje, je to, ze tam je redukce, tu jsem vyuzil hlavne ve vesnickach v Chorvatsku, kdyz jsem se potreboval rozjed do vetsiho kopce. Pristi auto bude ale urcite automat. Zaprve se rika, ze je na tahani lepsi, a za druhe me to docela laka. Tedko jenom vybrat jake auto.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: jak poznat kvalitní naftu
Já pro automat nejsem, klasika je podle mě nejlepší, nejednodušší a spotřeba se dá dost ovlivnit. Asi jde o zvyk.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm