omezovac otacek

Odpovědět
hillcz
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 11, 2011 7:23 pm

omezovac otacek

Příspěvek od hillcz »

Ma 3.5 l omezovac? Kdyz ho zkusim vytocit na neutral tak to houpe kolem 4500 otacek. Automechanik me tvrdi ze to bude omezovac, ale mam pocit ze to drive nedelalo :-( Bohuzel neznam kolem Chrudimi machra na Sorenta.
Reklama
 

zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: omezovac otacek

Příspěvek od zdeny65 »

hillcz píše:Ma 3.5 l omezovac? Kdyz ho zkusim vytocit na neutral tak to houpe kolem 4500 otacek. Automechanik me tvrdi ze to bude omezovac, ale mam pocit ze to drive nedelalo :-( Bohuzel neznam kolem Chrudimi machra na Sorenta.
Než založíš další vlákna na jeden problém, tak Ti zkusím poradit. Podívej se do TP, kolik je psaných otáček. Rozhodně víc, než 4500.Omezovač je nastavený na pod maximem. Nelaboruj a vyměň váhu. Myslím, že koupíš jen ten bazmek s napojením na konektor. Odpoj akumulátor a po montáži připoj. Tím odstraníš chybu v řídící jednotce.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
hillcz
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 11, 2011 7:23 pm

Re: omezovac otacek

Příspěvek od hillcz »

Dekuji za odpoved. Nicmene spolu vlakna uplne nesouvisi. Motor ma deklarovany max vykon pri 5.5k coz odpovida tomu ze i kdyby omezovac byl mel by dovolit cca 6k. Jelikoz nam diagnostiku nemusim odpojovat baterii, ale jak jsem jsem psal v jinem vlakne. Diagnostika nic neukazuje. Kdybych vedel kolik jak otestovat vahu vzduchu (kolik ma davat cca g/s) mozna bych nelaboroval. Nehodlam nazdar buh vymenovat dily az najdu ten vadny. Proto jsem se ptal nekoho kdo ma stejny motor na kolik jde vytocit.
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: omezovac otacek

Příspěvek od zdeny65 »

hillcz píše:Dekuji za odpoved. Nicmene spolu vlakna uplne nesouvisi. Motor ma deklarovany max vykon pri 5.5k coz odpovida tomu ze i kdyby omezovac byl mel by dovolit cca 6k. Jelikoz nam diagnostiku nemusim odpojovat baterii, ale jak jsem jsem psal v jinem vlakne. Diagnostika nic neukazuje. Kdybych vedel kolik jak otestovat vahu vzduchu (kolik ma davat cca g/s) mozna bych nelaboroval. Nehodlam nazdar buh vymenovat dily az najdu ten vadny. Proto jsem se ptal nekoho kdo ma stejny motor na kolik jde vytocit.
Vytočíš to na to co je napsaný v TP. Jestli máš diagnostiku jako mají v kii tak dobře, ale pochybuju. To, že to nevytočíš na max je jen známka toho, že váha dává motor do nouzového režimu. Omezovač je program v řídící jednotce. To žádná součástka není. Ještě máš možnost váhu prostříkat čističem a zkontrolovat jestli máš čistej filtr. A to je asi tak všechno. Víc už nikdo neporadí.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
hillcz
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 11, 2011 7:23 pm

Re: omezovac otacek

Příspěvek od hillcz »

myslel jsem ze v nouzaku sviti p nu nu porucha motoru. Nebo ne?? Filtr je novy a diagnostika universalni :-(
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: omezovac otacek

Příspěvek od zdeny65 »

hillcz píše:myslel jsem ze v nouzaku sviti p nu nu porucha motoru. Nebo ne?? Filtr je novy a diagnostika universalni :-(
Pakliže je jeden okruh včudu, tak je záložní. S ním to jede pořád normálně. Ale jestli je načatej i záložní, kontrolka svítit nemusí. Až odejde, tak může svítit. Ale zase záleží na tom, jak je to zapojený. Jako abys byl v obraze. Diagnostika nepoví, jaká součástka je špatná, Ale napoví cestu k problému. Jestli bude závada na snímači klikovky, nebo na vačce se konkrétně nedozviš. Bohužel tyhle tipy závad jsou nejhorší. Můžeš jen zkoušet co je pod proudem a co ne. Hlavně bacha na zkoušení proudem. Vícero součástek běhá třeba pod 3V. To bys musel mít někoho, kdo dělá Kie a mohl by mít nějaký čidla a zkoušet je měnit. Jinak nezbejvá nic než kupovat. To se spíš vyplatí zajet do Kie. Nejsou zas až takový zloději. Nevím, jestli to máš daleko, ale zkus Kiu v Kolíně. Jsou tam docela dobrý. Hele čistá diagnostika mě stála pětikilo.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
viita
Příspěvky: 194
Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
Bydliště: Nové Syrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: omezovac otacek

Příspěvek od viita »

Pokud máš vyřazeno, čili N nebo P na voliči tak to na vic nevytociš to je zcela normální a v pořádku. vytociš to az za jizdy ve spojení s automatem.Ono totiž ty dvě jednotky řízení (motoru a převodovky )kupodivu :wink: spolu spolupracují a jsou propojené. Mělo by to jit nejak na 5800 rpm musel bych se podivat.Nehledat chyby tam kde nejsou.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
hillcz
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 11, 2011 7:23 pm

Re: omezovac otacek

Příspěvek od hillcz »

viita píše:Pokud máš vyřazeno, čili N nebo P na voliči tak to na vic nevytociš to je zcela normální a v pořádku. vytociš to az za jizdy ve spojení s automatem.Ono totiž ty dvě jednotky řízení (motoru a převodovky )kupodivu :wink: spolu spolupracují a jsou propojené. Mělo by to jit nejak na 5800 rpm musel bych se podivat.Nehledat chyby tam kde nejsou.

:-) Jen se mě zdálo to chování podivné u WV GOLF mě omezovač sice taky drzel otáčky, ale podstatně blíže maximu a nehoupal tak. Tady do vyběhne na 4500 pak spadne na 3000 a znovu jak na kolotoči :-)
Jen jsem chtěl vědět zda je to normální. Abych "nehledal chyby tam kde nejsou" :-)
viktor
Příspěvky: 328
Registrován: stř úno 16, 2011 5:58 am

Re: omezovac otacek

Příspěvek od viktor »

Nějak mě v poslední době rozbolí hlava,když se sem. tam podívám na toto forum,nevíte čím to je ?
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: omezovac otacek

Příspěvek od zdeny65 »

viktor píše:Nějak mě v poslední době rozbolí hlava,když se sem. tam podívám na toto forum,nevíte čím to je ?
Tak to je tím, že nemáš pravidelně přísun ježka, pak by Tě bolela místo hlavy prdel :-D
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Odpovědět