Divné startování.

Odpovědět
BobekRob
Příspěvky: 105
Registrován: čtv kvě 31, 2012 8:34 pm
Bydliště: Kadaň

Divné startování.

Příspěvek od BobekRob »

Při startování má motor takový divný tahavý zvuk. Baterie má 12.8v zkusil jsem dobít na 13.5v je to trošku lepší ale myslím,že to není ono. Auto nastartuje vždy. Baterii mám Vartu gelovku 95ah 830a. Ví někdo co s tím je ?
Reklama
 

TommyBoy
Příspěvky: 122
Registrován: čtv črc 18, 2013 10:46 am
Bydliště: Střední čechy

Re: Divné startování.

Příspěvek od TommyBoy »

Co tim myslis? Jako ze starter toci pomalu a unavene?

V tom pripade muze byt unaveny akumulator a uz nezvladne startovaci proudy. Zkus si nastartovat pomoci kabelu s jinym autem nebo puc si jiny akumulator.

Jeste me napada takova blbost, ale na startovani se pouziva rele. Muze mit opalene kontakty a nemusi prevadet dostatek proudu. Dale pak treba povoleny nebo zoxidovany kontakty - starter, baterie nebo kdekoliv jinde po ceste.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
BobekRob
Příspěvky: 105
Registrován: čtv kvě 31, 2012 8:34 pm
Bydliště: Kadaň

Re: Divné startování.

Příspěvek od BobekRob »

Ano starter točí unaveně. Baterie bude určo OK tu mám relativně novou asi dva roky.Ta má 12.8V.
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: Divné startování.

Příspěvek od Jirka N. »

Co je podstatný aby baterka dávala velký startovací proud a tuším že to je asi 900 A. Já když sháněl novou baterku tak v této hodnotě byl menší výběr. Gelovka asi nemá takový parametry.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
BobekRob
Příspěvky: 105
Registrován: čtv kvě 31, 2012 8:34 pm
Bydliště: Kadaň

Re: Divné startování.

Příspěvek od BobekRob »

Problém vyřešen.Včera jsem vyndal startér a zjistil jsem jeden kratší uhlík ze čtyř.Vyměnil jsem ho vyčistil startér dal zpět a točí perfektně.
Odpovědět