Divné startování.
Divné startování.
Při startování má motor takový divný tahavý zvuk. Baterie má 12.8v zkusil jsem dobít na 13.5v je to trošku lepší ale myslím,že to není ono. Auto nastartuje vždy. Baterii mám Vartu gelovku 95ah 830a. Ví někdo co s tím je ?
- Reklama
Re: Divné startování.
Co tim myslis? Jako ze starter toci pomalu a unavene?
V tom pripade muze byt unaveny akumulator a uz nezvladne startovaci proudy. Zkus si nastartovat pomoci kabelu s jinym autem nebo puc si jiny akumulator.
Jeste me napada takova blbost, ale na startovani se pouziva rele. Muze mit opalene kontakty a nemusi prevadet dostatek proudu. Dale pak treba povoleny nebo zoxidovany kontakty - starter, baterie nebo kdekoliv jinde po ceste.
V tom pripade muze byt unaveny akumulator a uz nezvladne startovaci proudy. Zkus si nastartovat pomoci kabelu s jinym autem nebo puc si jiny akumulator.
Jeste me napada takova blbost, ale na startovani se pouziva rele. Muze mit opalene kontakty a nemusi prevadet dostatek proudu. Dale pak treba povoleny nebo zoxidovany kontakty - starter, baterie nebo kdekoliv jinde po ceste.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Divné startování.
Ano starter točí unaveně. Baterie bude určo OK tu mám relativně novou asi dva roky.Ta má 12.8V.
Re: Divné startování.
Co je podstatný aby baterka dávala velký startovací proud a tuším že to je asi 900 A. Já když sháněl novou baterku tak v této hodnotě byl menší výběr. Gelovka asi nemá takový parametry.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Divné startování.
Problém vyřešen.Včera jsem vyndal startér a zjistil jsem jeden kratší uhlík ze čtyř.Vyměnil jsem ho vyčistil startér dal zpět a točí perfektně.