Sorento - moje zlaticko
Re: Sorento - moje zlaticko
Ze zvědavosti jsem odpojil AGR vedení k sacímu potrubí a čekal mě děsnej obrázek. Bylo to hodně ucpané karbonem a olejovým humusem. Tak jsem to vyčistil a následně udělal zaslepovací těsnění z 1mm nerez plechu a nyní je AGR odstavený. Dle všech to není možný u Euro 4, ale zatím není žádná hláška na přístrojovce a motor je jako utrženej z řetězu a zrychluje nevídaně. Taky má klidnej chod. Budu to pozorovat dál, vrtá mi to hlavou že to nemá jít a ono to jde
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
- Reklama
Re: Sorento - moje zlaticko
To se mi na Sorentu prave hrozne libi, ze skoro vsechno je rozebiratelne. Oprati produkci z koncernu PSA (Citroen, Peugeot) je to podstatny rozdil, kteri se snazi vsechno snytovat, slepit atd.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Sorento - moje zlaticko
Ano je to vše krásně přístupný a jen z poctivých materiálů, viz moje obrázky kde je jen hliník a nerez. To dnešní produkce nezná a co jde je z plastu za pár korun které prodávají za tísíce.
Dneska jsem byl na registru na Bohdalci pro nový čísla a to s důvodu poškození předního. Co je skvělý tak je rychlost odbavení, jen jsem vypsal formulář a šel jsem na řadu. A to jsem kolem poledne jel okolo a tak jsem se stavil a jako vždy ihned vše vyřízený. Bez čekání a ztráty času
Dneska jsem byl na registru na Bohdalci pro nový čísla a to s důvodu poškození předního. Co je skvělý tak je rychlost odbavení, jen jsem vypsal formulář a šel jsem na řadu. A to jsem kolem poledne jel okolo a tak jsem se stavil a jako vždy ihned vše vyřízený. Bez čekání a ztráty času
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Dneska jsem si koupil novej nerezovej přední rám na Soriho a mám ho zapsanej v techničáku od výrobce. To z důvodu poškození původního a tak mám jeho dvojníka, jen vylepšeného o DLR držáky a taky konečně s homologací . Na Pajero mám taky novej a zapsanej jen je mohutnější o průměru 76 mm a váží cca 15 kg. Vše je s nárustem váhy a dýlky auta zapsaný . Jen peněz na to padlo jako za krávu
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Rám je namontovanej a i s denním svícením
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Pomalu se blíží u Soriho 133 tkm a vše je OK a žádné závady . Aktuální průměrná spotřeba na Maxx Motion Diesel u Sorenta je 8,31 litrů
Oba rámy jsou zapsaný v papírech a jsou vybavený DLR
Oba rámy jsou zapsaný v papírech a jsou vybavený DLR
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Vzhledem k šílené situaci na STK od začátku roku a to díky povinnému vyčtení paměti počítače v autě jsem se rozhodnul koupit diagnostický měřák. Takže toto mám : V-Checker V301 CZ - Univerzální Autodiagnostika / OBD, VAG a při kontrole Soriho se mi načetl jen ten odpojený AGR, ale to jde smazat. Takže před emisema v roce 2017 AGR připojím, tím se nenapíše hláška kódu a bude vše OK . Dobrý je že se před kontrolou můžu připravit a vše programově sladit.
U Pajera se mi zatím nepodařilo navázat spojení s počítačem a to mám všechny standartní programy k dispozici. Takž musím zjistit jak to Japonci maj. Ale současný technický a emise přejou autům vyrobeným před rokem 2002 a u těch se nemusí načítat paměť protože to bylo v období před zavedením normovaných konektorů a programů.
U Pajera se mi zatím nepodařilo navázat spojení s počítačem a to mám všechny standartní programy k dispozici. Takž musím zjistit jak to Japonci maj. Ale současný technický a emise přejou autům vyrobeným před rokem 2002 a u těch se nemusí načítat paměť protože to bylo v období před zavedením normovaných konektorů a programů.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: pon říj 14, 2013 8:22 am
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sorento - moje zlaticko
Jirka N. píše:Ze zvědavosti jsem odpojil AGR vedení k sacímu potrubí a čekal mě děsnej obrázek. Bylo to hodně ucpané karbonem a olejovým humusem. Tak jsem to vyčistil a následně udělal zaslepovací těsnění z 1mm nerez plechu a nyní je AGR odstavený. Dle všech to není možný u Euro 4, ale zatím není žádná hláška na přístrojovce a motor je jako utrženej z řetězu a zrychluje nevídaně. Taky má klidnej chod. Budu to pozorovat dál, vrtá mi to hlavou že to nemá jít a ono to jde
Naposledy upravil(a) zdenekaa dne ned úno 07, 2016 10:40 am, celkem upraveno 1 x.
Re: Sorento - moje zlaticko
Kdepak, mám alternativní měření teploty vody i na přívodu do radiátoru topení a nárust teploty je stále stejný. Ten výměník na přívodu k AGR je pro ochlazování spalin a protože tam již neproudí tak je jen průtočný. Ale neznatelný ztráty jsou tím
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: pon říj 14, 2013 8:22 am
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sorento - moje zlaticko
Tak to potom jo, já měl za to, že to funguje, jak jsem psal...Jirka N. píše:Kdepak, mám alternativní měření teploty vody i na přívodu do radiátoru topení a nárust teploty je stále stejný. Ten výměník na přívodu k AGR je pro ochlazování spalin a protože tam již neproudí tak je jen průtočný. Ale neznatelný ztráty jsou tím
Re: Sorento - moje zlaticko
Ona teorie je jedna věc a praxe druhá . Třeba před odpojením AGR mi každý skálopevně tvrdil že to u Euro 4 není možný a že to půjde do nouzáku ihned. Tak jsem to risknul a Sori jezdí jako vystřelený z praku a jen v paměti je závada s omezeným průtokem spalin v AGR. Stejně to nemá žádný vliv na chod motoru a to se dá smazat .
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Zajimave poctenicko ohledne filtru pevnych castic http://www.citroen.cz/svet-znacky-citro ... 2016_local
Jaky filtr tam mate vy? Ja tam mam nejaky s logem Remus, ale nejsem si jisty, ze je to nejak zapsane v TP a jestli tam nebyl nejak dokoupeny, pac auto bylo kupovane nove v DE.
Co kdyz ho vyndam, projdu na emisich jako Euro4 (ES 2003/76B) ?
Jaky filtr tam mate vy? Ja tam mam nejaky s logem Remus, ale nejsem si jisty, ze je to nejak zapsane v TP a jestli tam nebyl nejak dokoupeny, pac auto bylo kupovane nove v DE.
Co kdyz ho vyndam, projdu na emisich jako Euro4 (ES 2003/76B) ?
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Sorento - moje zlaticko
DPF mají auta z Německa a tím si snižovali daň z auta. Jinak DPF se u Euro 4 nedávalo a já mám Holanďana Euro 4 od nova a žádný takový nesmysl který likviduje turbo tam naštěstí nikdy nebyl.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Zdravim panove chcem sa spýtať čo je to za ventil ?
Mám KIA sorento 2.5 crdi 2007 diesel
Pytam sa z toho dovodu že pri vypnutí kluča v čtartovaní tento ventil stale "bzučí" javi sa ako v zopnutom stave ale ako nahle jemne do neho klepnem prstom tak prestane " bzučať "
Je to v poriadku pretože mne sa to nezda
Za rady vopred ďakujem páni Sorentáci
Mám KIA sorento 2.5 crdi 2007 diesel
Pytam sa z toho dovodu že pri vypnutí kluča v čtartovaní tento ventil stale "bzučí" javi sa ako v zopnutom stave ale ako nahle jemne do neho klepnem prstom tak prestane " bzučať "
Je to v poriadku pretože mne sa to nezda
Za rady vopred ďakujem páni Sorentáci
- Přílohy
-
- Daný ventil
- aký ventil to je.jpg (129.54 KiB) Zobrazeno 16777 x
Re: Sorento - moje zlaticko
Podtlakove ovladani lopatek turba. Ze by to bzucelo jsem si ale nikdy nevsiml. Vykonove jede motor ok?
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007