Ochranné nerez rámy bez homologace

zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: Ochranné nerez rámy bez homologace

Příspěvek od zdeny65 »

Jirka N. píše:Z mého pohledu je to jednoduchý. Tedy na rámy se nerazí žádné homologační kódy a z úsporných duvodů dávají výrobci pouze samolepku na ně. To mám potvrzené i z Německa. Jenže samolepka se časem odlepí a tím je tám neidentifikovaný. Takže stačí si stáhnout z netu homologační list jiného rámu a s tím existovat. V případě nouze prostě ukázat na místo kde byla samolepka a fertig. Oni by museli pak dokázat že je to jinak a to je finančně náročný.
Přesně tak.Spíš jde o to,aby výrobek měl zaoblený hrany bez ostrých výstupků,který by mohli při eventuelní kolizi zachytit třeba zmíněnýho chodce atd..
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Reklama
 

Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: Ochranné nerez rámy bez homologace

Příspěvek od Jirka N. »

Ano, základ je mít profesionální tovární výrobek, nejlépe z ciziny a tak je prostor pro improvizaci. Třeba když mě naboural jeden kterej nakonec ujel a já to řešil s pojišťovnou viníka tak ta mě poslala na DEKRA Chodov k nafocení auta a škody. Tam pečlivě kontrolovali vše podle techničáku, tedy barvu, motor, gumy a výbavu. Jenže o rám neměli vůbec zájem, nebyl poškozenej. Protože se nepíše do techničáku tak i v tomto případě by se dodatečně doneslo lejstro s homologací v Němčině a bylo by po problému.
Dále na první stk trošku brblali okolo rámu a prý že na nových autech je nepovolený. Já na to odpověděl že je to čtyřleté rámové auto M1G a rám je pofi koupený i s novým autem v Německu. A ještě jsem se optal co konkrétně by bylo za problém. Oni že zvýšení hmotnosti a délky vozidla. Po nabídce rychlého odmontování řekli abych to neřešil a jel, je v tom stejně zmatek a jen u zcela nových aut by to neprošlo. Takže rámové auto má ještě šanci na úspech.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: Ochranné nerez rámy bez homologace

Příspěvek od Jirka N. »

Základ je mít auto z dovozu, tam je možné mít v dokladech a autě ledacos, co není možné u nás.
Letos jsem si dovezl nákladní Volvo FL 614 z Německa a v CZ papírech mám nyní celkovou váhu 11999 kg místo 14200 kg u nás, dále rychlost 109 km a spotřebu nedefinovanou a že si jí provozovatel zjistí sám. Takže oficiálně mám doklady které by nemělo šanci mít auto u nás. To je rozdíl u dovozů a je to velice rozmanité.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
razzo7335
Příspěvky: 1
Registrován: úte úno 16, 2016 5:46 pm

Re: Ochranné nerez rámy bez homologace

Příspěvek od razzo7335 »

Sice tu je starší dizkuze, ale myslím si, že v této době je to zase aktuální po nějaké "chytré" úpravě zákona o tuningových autech..

Jak je to s rámama dnes? když mám staré auto z roku 2000 a rámy používám..jsou originál, mají i certifikaci a jsou přimontované ke karoserii na místech k tomu určených..

Čím se bránit před policií? Protože ti brblají, že nejsou zapsány v techničáku a že mění rozměry vozidla
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: Ochranné nerez rámy bez homologace

Příspěvek od Jirka N. »

Já jsem si pořídil na obě auta homologovaný a i se zápisem do techničáku a to jako předtavbu a je uprvená délka a hmotnost auta. Naštěstí jsem to udělal loni a i když to byla drahá sranda, tak mám klid :D
Jinak prý to nyní na STK neprochází snadno.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
oluska2
Příspěvky: 41
Registrován: ned lis 20, 2011 7:41 pm

Re: Ochranné nerez rámy bez homologace

Příspěvek od oluska2 »

Jirka N. píše:Já jsem si pořídil na obě auta homologovaný a i se zápisem do techničáku a to jako předtavbu a je uprvená délka a hmotnost auta. Naštěstí jsem to udělal loni a i když to byla drahá sranda, tak mám klid :D
Jinak prý to nyní na STK neprochází snadno.
Tak že nový poznatek z STK.Leden 2016??Rámy na autě 8 let bez problémů.Rámy v TP samosebou nezapsány a to velký problém?Přijel jsem tam a technik už hlásil???Rámy v TP nevidím tak stk neudělám!No rámy jsem musel sundat a pak to prošlo.Největší problém vidím v tom že kdyby to někdo řekl po dobu těch 8 let tak se to v pohodě zapsalo.No nic méně rámy už jsou zapsané a je klid.Ale ten voprus to po 8 letech sundat-jak předek zadek i boky.
TommyBoy
Příspěvky: 122
Registrován: čtv črc 18, 2013 10:46 am
Bydliště: Střední čechy

Re: Ochranné nerez rámy bez homologace

Příspěvek od TommyBoy »

Jaky je proces na zapsani tech ramu, co vse potrebujes a kolik to radove stoji? Dik
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: Ochranné nerez rámy bez homologace

Příspěvek od Jirka N. »

Ten zápis je možný od výrobce který má homologtaci a sám je oprávněn dělat zápisy do TP. Já to mám včetně homologačního čísla od MD a dále přestavba kde je vyšší váha a větší délka auta. Jediná cesta je asi koupit nový homologovaný rám a mě stál na každý auto cca 16 000 Kč/ kus včetně zápisu.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Odpovědět