Přesně tak.Spíš jde o to,aby výrobek měl zaoblený hrany bez ostrých výstupků,který by mohli při eventuelní kolizi zachytit třeba zmíněnýho chodce atd..Jirka N. píše:Z mého pohledu je to jednoduchý. Tedy na rámy se nerazí žádné homologační kódy a z úsporných duvodů dávají výrobci pouze samolepku na ně. To mám potvrzené i z Německa. Jenže samolepka se časem odlepí a tím je tám neidentifikovaný. Takže stačí si stáhnout z netu homologační list jiného rámu a s tím existovat. V případě nouze prostě ukázat na místo kde byla samolepka a fertig. Oni by museli pak dokázat že je to jinak a to je finančně náročný.
Ochranné nerez rámy bez homologace
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
- Reklama
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Ano, základ je mít profesionální tovární výrobek, nejlépe z ciziny a tak je prostor pro improvizaci. Třeba když mě naboural jeden kterej nakonec ujel a já to řešil s pojišťovnou viníka tak ta mě poslala na DEKRA Chodov k nafocení auta a škody. Tam pečlivě kontrolovali vše podle techničáku, tedy barvu, motor, gumy a výbavu. Jenže o rám neměli vůbec zájem, nebyl poškozenej. Protože se nepíše do techničáku tak i v tomto případě by se dodatečně doneslo lejstro s homologací v Němčině a bylo by po problému.
Dále na první stk trošku brblali okolo rámu a prý že na nových autech je nepovolený. Já na to odpověděl že je to čtyřleté rámové auto M1G a rám je pofi koupený i s novým autem v Německu. A ještě jsem se optal co konkrétně by bylo za problém. Oni že zvýšení hmotnosti a délky vozidla. Po nabídce rychlého odmontování řekli abych to neřešil a jel, je v tom stejně zmatek a jen u zcela nových aut by to neprošlo. Takže rámové auto má ještě šanci na úspech.
Dále na první stk trošku brblali okolo rámu a prý že na nových autech je nepovolený. Já na to odpověděl že je to čtyřleté rámové auto M1G a rám je pofi koupený i s novým autem v Německu. A ještě jsem se optal co konkrétně by bylo za problém. Oni že zvýšení hmotnosti a délky vozidla. Po nabídce rychlého odmontování řekli abych to neřešil a jel, je v tom stejně zmatek a jen u zcela nových aut by to neprošlo. Takže rámové auto má ještě šanci na úspech.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Základ je mít auto z dovozu, tam je možné mít v dokladech a autě ledacos, co není možné u nás.
Letos jsem si dovezl nákladní Volvo FL 614 z Německa a v CZ papírech mám nyní celkovou váhu 11999 kg místo 14200 kg u nás, dále rychlost 109 km a spotřebu nedefinovanou a že si jí provozovatel zjistí sám. Takže oficiálně mám doklady které by nemělo šanci mít auto u nás. To je rozdíl u dovozů a je to velice rozmanité.
Letos jsem si dovezl nákladní Volvo FL 614 z Německa a v CZ papírech mám nyní celkovou váhu 11999 kg místo 14200 kg u nás, dále rychlost 109 km a spotřebu nedefinovanou a že si jí provozovatel zjistí sám. Takže oficiálně mám doklady které by nemělo šanci mít auto u nás. To je rozdíl u dovozů a je to velice rozmanité.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Sice tu je starší dizkuze, ale myslím si, že v této době je to zase aktuální po nějaké "chytré" úpravě zákona o tuningových autech..
Jak je to s rámama dnes? když mám staré auto z roku 2000 a rámy používám..jsou originál, mají i certifikaci a jsou přimontované ke karoserii na místech k tomu určených..
Čím se bránit před policií? Protože ti brblají, že nejsou zapsány v techničáku a že mění rozměry vozidla
Jak je to s rámama dnes? když mám staré auto z roku 2000 a rámy používám..jsou originál, mají i certifikaci a jsou přimontované ke karoserii na místech k tomu určených..
Čím se bránit před policií? Protože ti brblají, že nejsou zapsány v techničáku a že mění rozměry vozidla
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Já jsem si pořídil na obě auta homologovaný a i se zápisem do techničáku a to jako předtavbu a je uprvená délka a hmotnost auta. Naštěstí jsem to udělal loni a i když to byla drahá sranda, tak mám klid
Jinak prý to nyní na STK neprochází snadno.
Jinak prý to nyní na STK neprochází snadno.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Tak že nový poznatek z STK.Leden 2016??Rámy na autě 8 let bez problémů.Rámy v TP samosebou nezapsány a to velký problém?Přijel jsem tam a technik už hlásil???Rámy v TP nevidím tak stk neudělám!No rámy jsem musel sundat a pak to prošlo.Největší problém vidím v tom že kdyby to někdo řekl po dobu těch 8 let tak se to v pohodě zapsalo.No nic méně rámy už jsou zapsané a je klid.Ale ten voprus to po 8 letech sundat-jak předek zadek i boky.Jirka N. píše:Já jsem si pořídil na obě auta homologovaný a i se zápisem do techničáku a to jako předtavbu a je uprvená délka a hmotnost auta. Naštěstí jsem to udělal loni a i když to byla drahá sranda, tak mám klid
Jinak prý to nyní na STK neprochází snadno.
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Jaky je proces na zapsani tech ramu, co vse potrebujes a kolik to radove stoji? Dik
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Ochranné nerez rámy bez homologace
Ten zápis je možný od výrobce který má homologtaci a sám je oprávněn dělat zápisy do TP. Já to mám včetně homologačního čísla od MD a dále přestavba kde je vyšší váha a větší délka auta. Jediná cesta je asi koupit nový homologovaný rám a mě stál na každý auto cca 16 000 Kč/ kus včetně zápisu.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm