AT jako automat? proč sis dal automat? neni to zbytečné a ježdění pak nezáživné?
jak funguje?
Boční ochranné lišty
- Reklama
Re: AT?
Ja som chcel automat stále. Pri Fabii mi to nevyšlo. Teraz už áno.Tony píše:AT jako automat? proč sis dal automat? neni to zbytečné a ježdění pak nezáživné?
jak funguje?
Prečo by to malo byť nezáživné? Ide hlavne o komfort. Už ma nebavilo stále cvičiť s rukou na rýchlostnej páke - a to mám 31 rokov.
Teraz môže ruka spokojne odpočívať na manželkinom kolienku.
Funguje dobre - typicky pre automat s hydromeničom. Manželka si okamžite zvykla. Jazda po kopcoch k chate je podstatne jednoduchšia, netreba sa trápiť pri rozjazdoch.
1.6 EX AT
Automat je fajn, obcas jezdim s automatem v Toyote Corolle a problem s predjizdenim je jedinej, ze se musi dupnout poradne na plyn , automat pak podradi a motor se dostane do otacek na predjizdeni, jeste se da zamknout razeni, ze automaticky nepreradi vejs a toci velky otacky az do omezovace . Automat je bomba hlavne do mesta, protoze simrat dvojku v kolone na manual, je proste desTony píše:a jak to je třeba při předjíždění? volí dobře rychlostní stupně? sorry já vždycky slýchaval že to auto je pak trochu zhnilé. ale je pravda že nemám v tomto vlastní nazor protože jsem s automatem ještě nejel.
Omlouvam se, ale na tomto foru uz budu aktivni minimalne, najit mne muzete na jinem foru
Je to tak ako píše Beda. Ale na Ceede možnosť preradiť do trojky a točiť. Dá sa chodiť na trojke v pohode od 50 km/h, zatiaľ som na trojke išiel najviac 150 km/h a ešte nebolo 6000 ot/min.Tony píše:a jak to je třeba při předjíždění? volí dobře rychlostní stupně? sorry já vždycky slýchaval že to auto je pak trochu zhnilé. ale je pravda že nemám v tomto vlastní nazor protože jsem s automatem ještě nejel.
1.6 EX AT