Tak už ji někdo máte? Napište zkušenosti.
Tiež mám asi 2600 km a žiadne vrzanie nepozorujem. Ak má niekto podozrenie, že mu vrže stredný kryt, nie je problém ho vybrať. Stačí podpáčiť a opatrne ho ťahať smerom k sebe (nie hore). Rádio je priskrutkované k stredovej konzole. Potom treba vyskúšať, či to vrzal panel, alebo niečo pod ním. Spony by mali byť potiahnuté filcom, čo zabraňuje vybráciam. Stáva sa, že nejaká pri montáži vypadne a potom môže dochádzať k vybráciam.
- Reklama
Ešte nam napiš, aký motor má Golf a aký Ceed, aby sme vedeli, čo si s čím porovnaval?!rusty píše:Mám golfa a měl jsem doma Ceed .Tak jsem se projel abych si potvrdil či vyvrátil mýty o značce Kia.
Podvozek bych řekl dobrý jen hůře kopíruje více nerovností po sobě.Brzdy skvělé výbava a uspořádání docela na urovni ale motor sice tichý ale lenoch.
Takže docela mě to příjemně překvapilo
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: pát zář 14, 2007 12:27 pm
- Bydliště: Praha_Vychod
- Kontaktovat uživatele:
no ja mam nejslabsi motor, 1,4 benzin a vubec to neni liny. Golf 5 s motorem 1 ma,4 75 koni - TOHLE JE LINY. Golf 5 1,6 ma stejny vykon jako ceed 1,4 a stejne jsem mu kolik krat uz natrhnul zadek. takze to neni pravda ze Ceed ja liny. I oktavka 2 1.9 tdi na dalnici mel docela problem se mnou..jel jsem 200km/h a nemohl mne predjet. podvozek ja vyborny, s ESP jsem velmi spokojeny, to auto se proste neda odtrhnou ze zeme a to nemam zatim zadny alu kola.rusty píše:Mám golfa a měl jsem doma Ceed .Tak jsem se projel abych si potvrdil či vyvrátil mýty o značce Kia.
Podvozek bych řekl dobrý jen hůře kopíruje více nerovností po sobě.Brzdy skvělé výbava a uspořádání docela na urovni ale motor sice tichý ale lenoch.
Takže docela mě to příjemně překvapilo
Kia Ceed 1,4 CVVTi
jsem na tom stejně jako Cobra Ike..Octávka je lepší s 1.9 TDi PD ale jen TDi se nečape..6e by to bylo líný,to se mi opravdu nezdá..Možná by jsi měl trochu delší dobu jezdit se cee´dem a poznat ho víc..je libo důkaz že se dá jen 200km/h http://www.youtube.com/profile?user=vlastik28rusty píše:Mám golfa a měl jsem doma Ceed .Tak jsem se projel abych si potvrdil či vyvrátil mýty o značce Kia.
Podvozek bych řekl dobrý jen hůře kopíruje více nerovností po sobě.Brzdy skvělé výbava a uspořádání docela na urovni ale motor sice tichý ale lenoch.
Takže docela mě to příjemně překvapilo
ty motory: Kia 1,4 a Golf 1,6
Jen jsem do toho montoval dálku a tak jsem se projel.Ale jinak dělám jen audi a VW .
Nechci byt zaujatý ,ale ten motor v Kia Ceed byl opravdu líný.Měl jsem strach s tím začít předjíždět. Hlavně v nízkých otáčkách byl výkon dost nízký a začal trochu tahat až pří 26OO otáček za min.
Jen jsem do toho montoval dálku a tak jsem se projel.Ale jinak dělám jen audi a VW .
Nechci byt zaujatý ,ale ten motor v Kia Ceed byl opravdu líný.Měl jsem strach s tím začít předjíždět. Hlavně v nízkých otáčkách byl výkon dost nízký a začal trochu tahat až pří 26OO otáček za min.
Tak to jo..ty benzinové motory se musí trochu vytáčet,mě přijde že nejvyšší krouták je okolo 4000 ot/min ale ten motor si ve vyšších ot.libuje..nafta je pravý opak..od 2000 ot/min má skvělý zátah..až budu mít auto,tak se mi snad podaří natočit zrychlejí..Jsem rád,že jsi to víc popsal a víme jak jsi to myslelrusty píše:ty motory: Kia 1,4 a Golf 1,6
Jen jsem do toho montoval dálku a tak jsem se projel.Ale jinak dělám jen audi a VW .
Nechci byt zaujatý ,ale ten motor v Kia Ceed byl opravdu líný.Měl jsem strach s tím začít předjíždět. Hlavně v nízkých otáčkách byl výkon dost nízký a začal trochu tahat až pří 26OO otáček za min.
Asi máš pravdu, treba počkať ešte cca 2-3 roky, muchy vychytajú a malo by to byť slušné auto. Ja osobne mám Fábiu combi 1,9 TDI PD z r. 2002, v plnej výbave, jazdí bez problémov a spotreba výborná. Mám tam namontované nezávislé kúrenie webasto, takže v zime žiadny studený štart a sadám do vyhriateho interieru. Ale tiež pokukujem po niečom novom a cee-d mi padol do oka, ale tie drobné znervózňujúce detaily ma zatiaľ od kúpy odrádzajú.Esther´s píše:Keď tak čítam problémy s vŕzgajúcimi plastmi, odrádza ma to od kúpy. Za danú cenu síce neočakávam kvalitu BMW, ale ak by to malo byť také, ako píše Cobra, asi by som do nej nešiel. To už je moc. Som zvedavý, či sa prípady vŕzgajúcich plastov budú množiť, alebo to bol problém "jednodennej výroby".
A ešte doplním a čo tak Hyundai i30, veď je to celý cee_d. Ak si prečítate prospekty a technické údaje, prarametre, kde Hyundai sám uvádza že majú tieto dve vozidlá rovnakú platformu a veľa prvkov spoločných. Otázka je, ktoré je kvalitnejšie spracované. Včera som si ho prezrel na autosalóne v Nitre a dokonca vychádza ešte o niečo lacnejšie a s trošku lepším komfortom.
To je môj názor.
Neviem kolko % ludi ma problemy s vibrovanim plastov, ale urcite to nie je problem ktory ma kazdy. Ak by toto bol jediny problem tohto auta bolo by to super. Zatial mam najazdene skoro 15 000km a vsetko slape perfektne. Ak sem tam nieco vrzne tak jedine ked mi padnu otacky pod 1500 a pritlacim plyn, co sa nema robit, takze to beriem skor ako upozornenie ze mam podradit. pri otackach nad 1900 absolutne ticho v aute.jupi píše:Asi máš pravdu, treba počkať ešte cca 2-3 roky, muchy vychytajú a malo by to byť slušné auto. Ja osobne mám Fábiu combi 1,9 TDI PD z r. 2002, v plnej výbave, jazdí bez problémov a spotreba výborná. Mám tam namontované nezávislé kúrenie webasto, takže v zime žiadny studený štart a sadám do vyhriateho interieru. Ale tiež pokukujem po niečom novom a cee-d mi padol do oka, ale tie drobné znervózňujúce detaily ma zatiaľ od kúpy odrádzajú.Esther´s píše:Keď tak čítam problémy s vŕzgajúcimi plastmi, odrádza ma to od kúpy. Za danú cenu síce neočakávam kvalitu BMW, ale ak by to malo byť také, ako píše Cobra, asi by som do nej nešiel. To už je moc. Som zvedavý, či sa prípady vŕzgajúcich plastov budú množiť, alebo to bol problém "jednodennej výroby".
A ešte doplním a čo tak Hyundai i30, veď je to celý cee_d. Ak si prečítate prospekty a technické údaje, prarametre, kde Hyundai sám uvádza že majú tieto dve vozidlá rovnakú platformu a veľa prvkov spoločných. Otázka je, ktoré je kvalitnejšie spracované. Včera som si ho prezrel na autosalóne v Nitre a dokonca vychádza ešte o niečo lacnejšie a s trošku lepším komfortom.
To je môj názor.
Hyundai i30 je jednoznačná dvojička ceeda. Ako si povedal - rovnaká platforma. Niečo ako Peugeot 4007 a Citroen C-Crosser. Proste rovnaké autá. Ceed je ale podľa mňa krajší. Autá vyrobené na rovnakej platforme sú charakteristické tým, že minimálne 60 percent všetkých dielov je spoločných pre oba modely, takže kvalita by mala byť porovnateľná.