Já se jenom ptám, jestli si to už zjišťoval. Líná huba, hotové neštěstí. Myslet si něco, ještě neznamená to vědět. A u nás bych se nedivil ničemu. Když mi mohli přepsat v techničáku typ motoru proti čestnému prohlášení, že jsem se spletl, no tak si myslím, že je možné všechno ...Marecek píše:Riccardo: no nevím, jak chceš k nehodě před x dny dodatečně vystavit hlášení od Policie ČR. Možná se pletu, ale museli by být fotky z místa nehody, vyjádření obou účastníků atd. Jestli se nepletu, tak i škodní událost by měla být nahlášena poměrně rychle (myslím si, že nějaká lhůta tam určitě bude). Potom i příp. vyplácení by bylo asi zdlouhavé.
Problémy,ale už větší
- Reklama
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř pro 20, 2006 11:04 pm
Tak to zírám...Nečekal jsem,že je někdo přímo u zdroje..Děkuji moc za info a když to bude možné tak jsem zvědav jak to dopadlo a zda se našlo i něco jiného...Díky mockia mechanik píše:Dnes ti to jelo do laku...Vlasta píše:V pojištovně mi řekl,že to už nevadí,že jsem je nevolal..Prý to u nich zase tak nehrotí..Kámoš mi řekl,že prý to berou i do 70.000,- s velkým klidem..Když si to na pojištovně fotil,tak říkal,že by to neviděl tak zle,tak uvidíme jak to dopadne
tak až dnes by mělo být vše hotovo a měl bych jít pro auto..Problém byl s ČSOB,zapoměli poslat devinkulaci..Nevím co vše se dělalo,ale vím už ceny..Za opravu to bude 89.000,- a za servisní prohlídku při 30.000 km 6.200,-u servisní prohlídky by mělo být něco navíc,žádal jsem kontrolu spojkového ložiska,tak jsem zvědav jak to dopadlo..pak přidám podrobnosti
Klepání z prostoru zadní nápravy
Problém, který by mohl být za nějaký čas větší. V dubnu koupený 1,6 CRDi EX, po cca 8000 km začal na narovnostech vydávát nepříjemné zvuky - klepání někde od zadní nápravy. Vzali si to do servisu NHCar, 2 hodiny hledali, vozil se mechanik i v kufru zavřený, všechno na nápravě dotáhli a výsledek ? Klepe to pořád stejně. Napsali do Žiliny co s tím, ale zatím ticho po pěšině. Nemáte někdo podobnou zkušenost ?
Vybití baterie
2 dny jsem mazla nepoužíval. Dneska jsem přišel do garáže, zkusim nastartovat a nic. Když jsem to zkoušel nahodit přes kabely, motor vůbec netočil. Přijela asistence, nabili baterku a řekli, že je úplně vycucaná. Prej do Cee'dů dávaj nějaký gelový baterie, který jsou sice schopný vygenerovat obrovskej proud, ale maj prej minimální kapacitu. Ptal se mě, jestli nebyly rozsvícený světla nebo jestli tam nemam navíc namontovaný bluetooth nebo něco, co by za stání mohlo žrát baterku. Mno, nic jsem tam neměl, takže auto jelo do servisu na "zátěžový zkoušky" baterky. Jakmile jsem nastartoval, tak mi navíc přestalo fungovat ESP a nedalo se ani nijak zapnout...
HA HA
vobec ta nelutujem http://www.youtube.com/watch?v=5eXeiDb7 ... re=related kvoli takemu som sedel na voziku pol roka dufam ze sa stoho ponaucis! http://www.youtube.com/watch?v=Xo3RDwkc ... re=related