Palivo

Odpovědět
sholty
Příspěvky: 5
Registrován: úte čer 05, 2007 8:39 pm
Kontaktovat uživatele:

Palivo

Příspěvek od sholty »

Pánové, ve svém ceed 1,4 benzin uvažuji o vyzkoušení 100 oktanového paliva prodávaného pod názvem "Shell V-Power Racing". Dle deklarovaných účinků by se to mělo projevit na max. akceleraci, lepší výkonnosti a zabraňování usazování nečistot na ventilech a vstřikovacích systémech. Máte s tím někdo zkušenost? sholty :roll:
KIA CEE´D 1.4 CVVT LX, ALU 15", 9S
Reklama
 

DavidB
Příspěvky: 18
Registrován: čtv črc 05, 2007 5:52 pm
Bydliště: Praha

Re: Palivo

Příspěvek od DavidB »

Ber normální natural 95 a lej do toho nějaké aditivum. V případě benzínů to je z největší části kerosin, takže se zvýší oktanové číslo zhruba na těch 100. Vyjde to tak levněji.
Marecek
Příspěvky: 122
Registrován: ned úno 25, 2007 7:06 pm
Bydliště: Praha 5-Nové Butovice

Příspěvek od Marecek »

Asi tím nic nezkazíš i když ke zvýšení výkonu jsem skeptický. Někdo na to palivo básní, jak se zvýšil výkon (dle mého je to psych. rázu :D , když už vezmu dražší palivo), druzí nepoznali vůbec žádný nárůst. Co však bude mít význam, je dle mého čistota motoru (ventilů atd.). Já jsem nikdy zvýšení výkonu nepoznal (jak v autě, tak na motorce). Litr je asi o 3-4Kč dražší než N95 (což při 50litrech dělá docela slušnou částku). Já osobně bych za ušetřené peníze zašel jednou za týden do hospůdky s kámošema hezky pokecat a popít :D :D To bude mít větší význam..
Kia Rio II, 1.4LX+,rv.07 béžový interiér :-), červená metla, SOPTÍK
arm_power
Příspěvky: 17
Registrován: čtv pro 06, 2007 1:16 pm
Bydliště: Praha-Vychod

shell v power

Příspěvek od arm_power »

ja tankuju do ceeda 1,4 jedine shell v power a je to znat. nekdy i u OMV tankuju super 100. Natural 95 moc nepouzivam uz. o penize me moc nejde...
ARM Unit
micronimus
Příspěvky: 9
Registrován: úte zář 11, 2007 12:49 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: shell v power

Příspěvek od micronimus »

arm_power píše:ja tankuju do ceeda 1,4 jedine shell v power a je to znat. nekdy i u OMV tankuju super 100. Natural 95 moc nepouzivam uz. o penize me moc nejde...
no o peníze by ti mělo jít v první řadě , protože lít zbytečně super 100 do nádrže je totéž jako vyhazování peněz oknem . Vyšší octanové číslo u benzínu u motoru který je nastaven na rozmezí 91-95 absolutně nic neřeší. Auto nepojede rychleji, nebude akcelerovat jako formule ani ti to nepřidá kW výkonu navíc. Je to pouze a jen zbytečné vyhození peněz. Pochopil bych to ještě u shell v-power 95 kde jsou do obyčejného typického benzinu přidány pouze další aditiva na čistění motoru. Jinak je lautr totéž jako standardní natural. Doporučuju si něco přečíst o octanových číslech , hoření a využití ve spalovacích motorech. Suma sumárum, nemáš li motor zásahem do elektroniky upraven na provoz 100 octanového benzínu, nemá to absolutně žádnej efekt. Howg
Marecek
Příspěvky: 122
Registrován: ned úno 25, 2007 7:06 pm
Bydliště: Praha 5-Nové Butovice

Příspěvek od Marecek »

Konečně někdo další, kdo napsal úplnou pravdu. Tak tak nastudovat si něco o oktanovém čísle. Vyšší číslo neznamená vyšší výkon :lol: Proto jsem psal, že to nikomu nic nepřineslo, jenom ten psycho efekt..
Kia Rio II, 1.4LX+,rv.07 béžový interiér :-), červená metla, SOPTÍK
vladislav
Příspěvky: 21
Registrován: stř říj 03, 2007 12:29 pm

Re: shell v power

Příspěvek od vladislav »

micronimus píše:
arm_power píše:ja tankuju do ceeda 1,4 jedine shell v power a je to znat. nekdy i u OMV tankuju super 100. Natural 95 moc nepouzivam uz. o penize me moc nejde...
no o peníze by ti mělo jít v první řadě , protože lít zbytečně super 100 do nádrže je totéž jako vyhazování peněz oknem . Vyšší octanové číslo u benzínu u motoru který je nastaven na rozmezí 91-95 absolutně nic neřeší. Auto nepojede rychleji, nebude akcelerovat jako formule ani ti to nepřidá kW výkonu navíc. Je to pouze a jen zbytečné vyhození peněz. Pochopil bych to ještě u shell v-power 95 kde jsou do obyčejného typického benzinu přidány pouze další aditiva na čistění motoru. Jinak je lautr totéž jako standardní natural. Doporučuju si něco přečíst o octanových číslech , hoření a využití ve spalovacích motorech. Suma sumárum, nemáš li motor zásahem do elektroniky upraven na provoz 100 octanového benzínu, nemá to absolutně žádnej efekt. Howg

Tak to mohu potvrdit ..zkusil jsem dát plnou nádrž 100 octanového benzínu a výsledný efekt absolutně žádný...je to opravdu zbytečné vyhazování peněz... :( :(
jarosujo
Příspěvky: 23
Registrován: čtv led 03, 2008 9:09 am

Příspěvek od jarosujo »

Jasne ze 100 oktanovy benzin je v beznom motore uplne na nic. 100 oktanovy benzin vyzaduju sportove auta, lebo maju vyssi kompresny pomer vo valcoch a pri 95 benzine by dochadzalo k predcasnemu vybuchu. Oktanove cislo len hovori o tom, ako je benzin odolny voci samovznieteniu pri vysokom tlaku a teplote.
vladislav
Příspěvky: 21
Registrován: stř říj 03, 2007 12:29 pm

Příspěvek od vladislav »

Ano ted už si to taky uvědomuji...a tak mě tato zkušenost stála nějakou kačku navíc.... :shock: :shock:
Odpovědět