Palivo
Palivo
Pánové, ve svém ceed 1,4 benzin uvažuji o vyzkoušení 100 oktanového paliva prodávaného pod názvem "Shell V-Power Racing". Dle deklarovaných účinků by se to mělo projevit na max. akceleraci, lepší výkonnosti a zabraňování usazování nečistot na ventilech a vstřikovacích systémech. Máte s tím někdo zkušenost? sholty
KIA CEE´D 1.4 CVVT LX, ALU 15", 9S
- Reklama
Re: Palivo
Ber normální natural 95 a lej do toho nějaké aditivum. V případě benzínů to je z největší části kerosin, takže se zvýší oktanové číslo zhruba na těch 100. Vyjde to tak levněji.
Asi tím nic nezkazíš i když ke zvýšení výkonu jsem skeptický. Někdo na to palivo básní, jak se zvýšil výkon (dle mého je to psych. rázu , když už vezmu dražší palivo), druzí nepoznali vůbec žádný nárůst. Co však bude mít význam, je dle mého čistota motoru (ventilů atd.). Já jsem nikdy zvýšení výkonu nepoznal (jak v autě, tak na motorce). Litr je asi o 3-4Kč dražší než N95 (což při 50litrech dělá docela slušnou částku). Já osobně bych za ušetřené peníze zašel jednou za týden do hospůdky s kámošema hezky pokecat a popít To bude mít větší význam..
Kia Rio II, 1.4LX+,rv.07 béžový interiér , červená metla, SOPTÍK
shell v power
ja tankuju do ceeda 1,4 jedine shell v power a je to znat. nekdy i u OMV tankuju super 100. Natural 95 moc nepouzivam uz. o penize me moc nejde...
ARM Unit
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: úte zář 11, 2007 12:49 pm
- Kontaktovat uživatele:
Re: shell v power
no o peníze by ti mělo jít v první řadě , protože lít zbytečně super 100 do nádrže je totéž jako vyhazování peněz oknem . Vyšší octanové číslo u benzínu u motoru který je nastaven na rozmezí 91-95 absolutně nic neřeší. Auto nepojede rychleji, nebude akcelerovat jako formule ani ti to nepřidá kW výkonu navíc. Je to pouze a jen zbytečné vyhození peněz. Pochopil bych to ještě u shell v-power 95 kde jsou do obyčejného typického benzinu přidány pouze další aditiva na čistění motoru. Jinak je lautr totéž jako standardní natural. Doporučuju si něco přečíst o octanových číslech , hoření a využití ve spalovacích motorech. Suma sumárum, nemáš li motor zásahem do elektroniky upraven na provoz 100 octanového benzínu, nemá to absolutně žádnej efekt. Howgarm_power píše:ja tankuju do ceeda 1,4 jedine shell v power a je to znat. nekdy i u OMV tankuju super 100. Natural 95 moc nepouzivam uz. o penize me moc nejde...
Re: shell v power
micronimus píše:no o peníze by ti mělo jít v první řadě , protože lít zbytečně super 100 do nádrže je totéž jako vyhazování peněz oknem . Vyšší octanové číslo u benzínu u motoru který je nastaven na rozmezí 91-95 absolutně nic neřeší. Auto nepojede rychleji, nebude akcelerovat jako formule ani ti to nepřidá kW výkonu navíc. Je to pouze a jen zbytečné vyhození peněz. Pochopil bych to ještě u shell v-power 95 kde jsou do obyčejného typického benzinu přidány pouze další aditiva na čistění motoru. Jinak je lautr totéž jako standardní natural. Doporučuju si něco přečíst o octanových číslech , hoření a využití ve spalovacích motorech. Suma sumárum, nemáš li motor zásahem do elektroniky upraven na provoz 100 octanového benzínu, nemá to absolutně žádnej efekt. Howgarm_power píše:ja tankuju do ceeda 1,4 jedine shell v power a je to znat. nekdy i u OMV tankuju super 100. Natural 95 moc nepouzivam uz. o penize me moc nejde...
Tak to mohu potvrdit ..zkusil jsem dát plnou nádrž 100 octanového benzínu a výsledný efekt absolutně žádný...je to opravdu zbytečné vyhazování peněz...
Jasne ze 100 oktanovy benzin je v beznom motore uplne na nic. 100 oktanovy benzin vyzaduju sportove auta, lebo maju vyssi kompresny pomer vo valcoch a pri 95 benzine by dochadzalo k predcasnemu vybuchu. Oktanove cislo len hovori o tom, ako je benzin odolny voci samovznieteniu pri vysokom tlaku a teplote.