2,5 CRDI AUTOMATIK
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned led 25, 2009 3:18 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
A ako zapnem a vypnem OD? Ja take nikde nemam...
"Už" čerstvý majitel vozidla Kia Sorento 2.5 CRDI VGT 16V A/T EX, strieborná metalíza.
- Reklama
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Pokud se nemýlím, tak zapínání OD nemají všechny SORENTA s automatickou převodovkou. Tohle mívaly jenom některé modely a u novějších (r.v.2007-2008) už toto vůbec nebývá.scenic píše:A ako zapnem a vypnem OD? Ja take nikde nemam...
Bostra
Kia Sorento EX 2,5 CRDI AUTOMAT r.v.2007
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Ten OD se mi nejak nezda, protoze to bych ho musela zapinat pri kazdem nastartovani a to D je v kolecku porad, jak pri zapnutem tak vypnutem.
Jinak OD je na radici pace.
Jinak OD je na radici pace.
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Myslím, že si to trochu pleteš.Czecha píše:Ten OD se mi nejak nezda, protoze to bych ho musela zapinat pri kazdem nastartovani a to D je v kolecku porad, jak pri zapnutem tak vypnutem.
Jinak OD je na radici pace.
D v kolečku co ti svítí na palubce zeleně znamená že máš zařazený pohyb dopředu. Když budeš pohybovat řadící pákou bude se ti měnit na P, N,R.
Sorento 3,5 V6+LPG
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
PEZ píše:Myslím, že si to trochu pleteš.Czecha píše:Ten OD se mi nejak nezda, protoze to bych ho musela zapinat pri kazdem nastartovani a to D je v kolecku porad, jak pri zapnutem tak vypnutem.
Jinak OD je na radici pace.
D v kolečku co ti svítí na palubce zeleně znamená že máš zařazený pohyb dopředu. Když budeš pohybovat řadící pákou bude se ti měnit na P, N,R.
Ano, to vim.Reaguji na citaci z textu;
"D" - drive, jízda vpřed, "D" v kroužku - overdrive, rychloběh.
kolecko = krouzek
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Tak jsem si projel ten clanek o automatech ale ne se vsim musim souhlasit, napr. davat rucni brzdu na rovine mi prijde zbytecny, stejne jako kdyz mam manual a zaradim rychlost a jeste rucni brzdu V kopci to je samozrejme neco jineho
Jinak ja sice nemam Kiu ale Oplika astru , jiz 2 automaty v rodine, je tam prevodovka od GM coz je asi otec vsech automatu Jezdim pouze na D, jednu astru mam uz 3 roky najeto cca 50t km bez problemu druhou mam mesic a pul najeto sice jen 2000km ale taky zatim pohoda, obe jsou 4-rychlostni, takze stary dobry klasicky automaty.
Jinak ja sice nemam Kiu ale Oplika astru , jiz 2 automaty v rodine, je tam prevodovka od GM coz je asi otec vsech automatu Jezdim pouze na D, jednu astru mam uz 3 roky najeto cca 50t km bez problemu druhou mam mesic a pul najeto sice jen 2000km ale taky zatim pohoda, obe jsou 4-rychlostni, takze stary dobry klasicky automaty.
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Ahoj lidi. Mam takovej dotazek ohledne automatu. Kdyz jsem se parkrat svezl s automatem, tak kdyz jsem seslapl plyn, tak vybehly otacky a auto se zacalo rozjizdet. Kdyz jsem sundal nohu z plynu, tak otacky klesly na volnobeh a auto jelo jakoby jsem u manualu vyradil a nechal auto jet bez kvaltu. Otazka prvni, funguje to takto i u Sorenta?
Jestli jo, jak je u automatu reseno brzdeni motorem pri tazeni nejakeho vetsiho privesu. Kdyz tahnu vlek s manualem, tak si na kopci podradim a z kopce si jenom lehce pribrzduju a je to v pohode. Kdybych mel automat, tak bych tam musel kvalt dat natvrdo pres "rucni" razeni kvaltu u automatu a nebo je to osetreno jinak.
Snad jsem to napsal srozumitelne, predem diky za odpoved.
Jestli jo, jak je u automatu reseno brzdeni motorem pri tazeni nejakeho vetsiho privesu. Kdyz tahnu vlek s manualem, tak si na kopci podradim a z kopce si jenom lehce pribrzduju a je to v pohode. Kdybych mel automat, tak bych tam musel kvalt dat natvrdo pres "rucni" razeni kvaltu u automatu a nebo je to osetreno jinak.
Snad jsem to napsal srozumitelne, predem diky za odpoved.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Mame doma 2 automaty Opel, 4-rychlosti, brzeni motorem funguje tak ze kdyz jedes z kopce zaradis 3 - 2 -1 dle rychlosti, myslim ze i Sorento jelikoz to je klasicky automat tak to bude mit resene podobne.
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
opel v európskych modeloch s priečne uloženým motorom používa prevodovky Aisin-Warner (AW)milosh píše:
Jinak ja sice nemam Kiu ale Oplika astru , jiz 2 automaty v rodine, je tam prevodovka od GM coz je asi otec vsech automatu
...najrýchlejší spôsob ako odpísať prúdový menič a celú prevodovkumilosh píše: brzeni motorem funguje tak ze kdyz jedes z kopce zaradis 3 - 2 -1 dle rychlosti
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Prave o to mi jde, jestli kdyz pojedu s automatem z kopce a musel bych to teda osetrit tim, ze tam dam natvrdo nejakej kvalt, tak jestli to funguje jako u manualu a auto budu brzdit motorem aniz bych neco odepsal v prevodovce. Podle reakce MARA ale soudim, ze to nebude to prave orechove. To znamena, ze s automatem z kopce to musim porad drzet na brzdach? To se mi nejak nechce verit.
Jelikoz Sorento muze s automatem tahat o 500kg vic nez s manualem, tak bych cekal, ze to budou mit nejak osetreny?
Jelikoz Sorento muze s automatem tahat o 500kg vic nez s manualem, tak bych cekal, ze to budou mit nejak osetreny?
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
je to tak, na brzdenie sú brzdy a nie automat. Tiptronic v audi je po 100.000 km na odpis keď s tým niekto radí ako s manuálom.
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Aha no tak to je ale docela pakarna, to kdyz pojedu s 3,5 tunama za prdeli a dlouhyho kopce, a ze jich cestou do chorvatska je, tak to ty brzdy utavim Teda ja zatim ne, ale kdybych mel nekdy v budoucnu automata. Tak to je docela zasadni informace.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Brzdiť príves má nájazdovka, nie ťažné vozidlo.
S tými brzdami je to tak, ja mením predné dosky po 20.000 km.
S tými brzdami je to tak, ja mením predné dosky po 20.000 km.
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Zdravim, dlouho jsem zde nebyla, tak tedy hodne uspesnych kilometru v novem roce.
Co to tady placate, samozrejme ,ze ma automat extra brzdeni.
Ja na prevodovce zadny 1 2 3 nemam.Je tam P, R, N, D, 2, L.
Prave ta dvojka je na to , aby jsi nemusel, kdyz jedes z kopce, brzdit a to L je asi jeste prudsi kopec.
Jestli nezapomenu, tak kouknu do knizky.Z Drivu muzes za jizdy radit do 2 a L.To je povoleno.
Stejnou sluzbu vykona, kdyz budes mit zapnuto 4x4, pak to taky pojede z kopce pomalu.
Co to tady placate, samozrejme ,ze ma automat extra brzdeni.
Ja na prevodovce zadny 1 2 3 nemam.Je tam P, R, N, D, 2, L.
Prave ta dvojka je na to , aby jsi nemusel, kdyz jedes z kopce, brzdit a to L je asi jeste prudsi kopec.
Jestli nezapomenu, tak kouknu do knizky.Z Drivu muzes za jizdy radit do 2 a L.To je povoleno.
Stejnou sluzbu vykona, kdyz budes mit zapnuto 4x4, pak to taky pojede z kopce pomalu.
Re: 2,5 CRDI AUTOMATIK
Ahoj. Tak se na to prosim podivej, protoze by me to fakt zajimalo. Porad nemuzu uverit tomu, ze by to nebylo nejak osetreny
Pro Mara, me vcelku nejde o to jak casto bych menil brzdy, ale kdyz budes dlouho stat na brzdach, tak je hodne zahrejes a muze se stat, ze uz pak budou k nicemu, proto ja vyuzivam na brzdeni z kopce motor a brzdama si to jenom obcas spomalim. Kazdopadne samozrejme ze prives najezdovku ma, ale pokud nebudes brzdit auto, tak ta najezdovka prakticky nefunguje, protoze pred sebou nebude mit zadnej odpor, kterej by ji zatlacil.
Pro Mara, me vcelku nejde o to jak casto bych menil brzdy, ale kdyz budes dlouho stat na brzdach, tak je hodne zahrejes a muze se stat, ze uz pak budou k nicemu, proto ja vyuzivam na brzdeni z kopce motor a brzdama si to jenom obcas spomalim. Kazdopadne samozrejme ze prives najezdovku ma, ale pokud nebudes brzdit auto, tak ta najezdovka prakticky nefunguje, protoze pred sebou nebude mit zadnej odpor, kterej by ji zatlacil.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW